Miehen tehtävä on turvata maata ja perhettä, naisen tehtävä on synnyttää vauvoja.
Miehet puolustavat maata (armeijapakko) sekä turvaavat perhettä fyysisestikin, mutta varsinkin taloudellisesti. Naiset sanovat varsin yksimielisesti, että mitä tekee miehellä joka perhettään pysty turvaamaan niin henkisesti, fyysisesti kuin rahallisesti huolehtimaan jälkikasvustaan/vaimostaan. Siispä työttömällä miehellä ei tee mitään.
Naisten tehtävä sitä vastoin on synnyttää jälkikasvua miehelle ja yhteiskunnalle. Itse en vaan näe nuoria naisia yhtä vuolaina jonoina menossa synnyttämään vauvoja ja toisaalta naisethan raivostuvat jos miehet sanovat arvostavansa vain alle 35v naisia. Naiset eivät arvosta miehiä jotka eivät ehkä ole kyvykkäitä elättämään jälkikasvuaan, mutta samaan hengenvetoon miesten tulisi arvostaa ja haluta niitäkin naisia jotka eivät ole kyvykkäitä vauvoja synnyttämään eli huolehtimaan yhteiskunnallisesta velvollisuudestaan.
Jotenkin minusta tässä ei tasa-arvoinen ajatusmaailma oikein natsaa.
Kommentit (8)
Miten useasti kiihkeille isänmaalliselle onkaan sanottu naapuriavusta? Hei, tee mitä haluat kunhan itse vastaat jälkeläisistäsi sekä vaimon vuokrauskuluista.
Mä en osallistu näihin kinkereisiin. Teen töitä, jotta sun kaltaisille saadaan ylläpidettyä infraa.
Jokaisella elämästä oma mielipide. Ja jokainen elää elämäänsä miten elää. Tollaset 'tehtävät' voi vetää vessanpöntöstä alas.
Tuollaisilla periaatteilla ei sotia voiteta.
"Miehen tehtävä on turvata maata ja perhettä, naisen tehtävä on synnyttää vauvoja."
Näin on. Ja vauvan synnyttyä mies voi ottaa hoitovastuun ja nainen ryhtyä turvaamaan maata tai tehdä jotain muuta.
Eihän nykyajan nuoret miehet saa edes inttiä käytyä, liian laiskoja ja lihavia. Nekö tätä maata ja perhettään puolustaisi? Lapsen saatuaan monet miehet luistaa vastuustaan ja jättää lapsen kasvatuksen ja elatuksen äidin huoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyajan nuoret miehet saa edes inttiä käytyä, liian laiskoja ja lihavia. Nekö tätä maata ja perhettään puolustaisi? Lapsen saatuaan monet miehet luistaa vastuustaan ja jättää lapsen kasvatuksen ja elatuksen äidin huoleksi.
Ne odottaa neitsyt Pamelaa siihen kotiovelle saapuvaksi joka ei ikinä rypisty mistään kohdin.
Kyllä minä nyt niin provosoiduin. Hojjoijaa.
Voi voi. Etsi sellainen kumppani, jota arvostat ja joka jakaa arvosi. Joku muu tekee toisin.