Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasiko hääyö odotuksiasi?

Vierailija
24.04.2020 |

Oltiin niin väsyneitä että nukahdettiin heti..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukuttiin autossa muutama tunti jossain Helsingin ja Ivalon välillä, en muista tarkasti. 

Vierailija
2/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi. Heti nukkumaan kun väsytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ehkä tai sitten ei. Harjoiteltu oli jo kyllä vuosikausia.

Vierailija
4/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi. Minä nukuin kotona ja viestin miehen kaverin kanssa. Se kysyi vointia ja pääsinkö turvallisesti kotiin ja toivotti hyvää yötä. Tuleva exäni oli jossain kaupungilla kännäämässä.

Vierailija
5/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annna mä arvaaan. Raihnainen hostelli, kalsarit vedettty ikkunan eteen ja tarkoitukseeena nussia koko yö mutta mies tuli liiika aikaisin.

Vierailija
6/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pantiin kuin kanit vaikka olin jo yli kolmekymppinen ja mieheni 4v nuorempi. Aamullakin pantiin kun herättiin ja oli todella ihanaa.

Vierailija
7/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annna mä arvaaan. Raihnainen hostelli, kalsarit vedettty ikkunan eteen ja tarkoitukseeena nussia koko yö mutta mies tuli liiika aikaisin.

Ja hosteelllin omistaja kuvasi koko tapahtuman ja toivotteli vielä lähtiesssä että toivottavasti hinta laatusuhde vastasi odotuksiannne.

Vierailija
8/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin se yöbussissa matkalla Helsinkiin, koska lähdettiin suoraan häämatkalle. Ei mikään mukava kokemus, eikä seksiäkään ollut, mutta häämatka sen sijaan oli ihana ja romanttinenkin. Hyvin siinä kävi mies on edelleen sama ja edelleen saa sukat pyörimään mun jaloissa.

Vierailija
9/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastannut. Mies oli niin kännissä että sammui samantien.

Vierailija
10/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään erityisiä odotuksia.

Vierailija
11/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään pitää olla joku "hääyö"? Eihän siinä tapahdu mitään uutta, mitä ei olisi tapahtunut jo kymmenien kumppanien kanssa aiemminkin? Joku idiootti vaan saatu huijattua alttarille maksumieheks.

Vierailija
12/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me biletettiin aamuyöhön Kello viiteen.

Vierailija
13/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi.

Vierailija
14/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se ylitti odotukset. Olin pelännyt, että sitä olisi liian väsyneitä tai humalassa mutta se oli turha huoli. Kampauksen purkamiseen kyllä meinasi mennä ikuisuus.

Vierailija
15/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyö täytti kaikki odotukset. <3

Nukuttiin ensimmäinen yhteinen yö yhdessä uudessa vuoteessa ja ihanassa yhteisessä kodissa. Mies on edelleen sama kultainen herrasmies. Rakastetaan ja tahdotaan edelleen. <3

Vierailija
16/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Odotuksena oli, että lähdetään samantien häämatkalle, viedään samalla miehen sisko kotiinsa (no sinne oli matkaa vain 50 km) ja käydään miehen mummolla, joka ei päässyt mukaan häihin, mutta heräsi joka aamu klo 4 kahville. Oli aika jännää aamuyöllä ajella punaisen tuvan pihaan ja kohdata siellä hauras ikäihminen, joka oli laittanut pöydä koreaksi meitä varten.

Vierailija
17/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vietimme iltaa ja saunoimme kavereiden kanssa "vuokratulla" huvilalla (ei kuitenkaan loppujen lopuksi maksanut mitään!) ja yöpyjiä oli lisäksemme monta. Emme tosiaankaan antaneet heille sitä hupia, että kammaristamme olisi kuulunut hetekan natinaa. 

Vierailija
18/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt saunoo häissä tai hääyönä? Hyi olkoon mitä tautipesiä!!

Vierailija
19/20 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pantiin kuin kanit vaikka olin jo yli kolmekymppinen ja mieheni 4v nuorempi. Aamullakin pantiin kun herättiin ja oli todella ihanaa.

Onko miehesi kani ja tulit varmaan heti raskaaksi?

Vierailija
20/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana siitä. Nukutiin kahdessa eri kerroksessa - minä yläkerran makkarissa ja mies alakerrassa olohuoneen sohvalla. Oli riitaisa ilta mutta edelleen jaksetaan katsella toisiamme naama happamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi