Kokemuksia kostona tehdystä työpaikkakiusaamisilmoituksesta?
Onko kenellekään käynyt niin, että kollega on tehnyt perusteettoman ilmoituksen työpaikkakiusaamisesta? Syynä esim. kosto, kateus tms.
Miten olet selvinnyt tämän jälkeen ja korjaantuiko asia ikinä? Jäikö sinuun syyllisen leima?
Kommentit (5)
Kiitos kommentista. <3 Tätä oon miettinyt, että teen takaisin ikään kuin oikaisuvaatimuksena. Tämä henkilö ikään kuin on vielä tavallaan tunnustanut kiukuspäissään myöhemmin todistajien läsnäollessa, että on tehnyt erään asian, jonka kiisti täysin keskustelutilaisuudessa, joka pidettiin minun, hänen ja meidän pomon välillä ennen tuota syytettä ja mistä tää koko juttu tavallaan lähti.
Epäilyttää vaan, että uskotaanko mua, koska hän on nyt tavallaan se uhri ja "ehti eka". Jos ajattelevat, että minä vaan yritän itse kostaa, niin onko järkeä? Vaikka toisaalta tuntuu, että jos nyt vain annan olla ja käännän toisenkin posken hänelle tavallaan, niin mistä vetoa, niin joskus myöhemmin tämä kuitenkin nousee esiin ja kääntyy mua vastaan, jos osuu joku vastaava tapaus vaikka kohdalle.
Alun perin oli siis kyse siitä, että kyseinen henkilö ei hoitanut työtehtäviään, vaan nakitti niitä muille ja teki lähinnä vain omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanouduin ja lähdin.
OK eli valehtelija voitti? Vai saitko paremman työn toisaalta?
Onko pikkunilkillä suojelijoita firmassa? Nepotismia vastaan on turha taistella...
Perusteethan pitää löytyä. Ei tuollaista syytöstä voi tuulesta tempaista. Teet myös ilmoituksen kiusaamisesta.