Ei voi olla totta! Huutokauppakeisari...
Kommentit (14)
Hakee vähän huomioo tuolla mesoamisella olisin pitänyt rahat uhkailuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ovat seonneet, kaikki sekopäät kömpineet koloistaan nettiin öykkäröimään. Enkä todellakaan tarkoita Palsanmäkiä. Tsemppiä vaan heille!
Mun mielestä heidän ei olisi tarvinnut palauttaa saamaansa tukea.
Juuri näin, ihmisiltä on ihan järki kateissa. Media järjesti Palsanmäille melkoisen ajojahdin ja pääsee tietysti kuin koira veräjästä.
Toivon Palsanmäille parempaa jatkoa ja että selviävät.
Siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa?! Tappouhkauksia ja paskaa postilaatikossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ovat seonneet, kaikki sekopäät kömpineet koloistaan nettiin öykkäröimään. Enkä todellakaan tarkoita Palsanmäkiä. Tsemppiä vaan heille!
Juuri näin, ihmisiltä on ihan järki kateissa. Media järjesti Palsanmäille melkoisen ajojahdin ja pääsee tietysti kuin koira veräjästä.
Selkeästi on järki kateissa jollei ymmärrä että median tehtävä on uutisoida, kertoa asioista, olla vallan vahtikoira.
Jo väsynyt ohjelma muutoin ja Markku voisi tehdä jo oman bisneksen julkisuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on järki kateissa jollei ymmärrä että median tehtävä on uutisoida, kertoa asioista, olla vallan vahtikoira.
Ei kuitenkaan se vallan käyttäjä ja harhaan johtaja.
Yrittää kerätä irtopisteitä. Miksi piti hakea tukea ylipäätänsä kun sitä ei tarvitse?
Säälittävä pariskunta... tuet kuuluu niille jotka oikeesti tarvitsee... lehtien pslstoilla ns elvisyellään verotiedoilla ja sit itketään ku porukkaa ottaa päähän...
Joo ei todellakaan mitään uhkailuja eikä fyysistä paskaa saa ruveta tekeen...
En ymmärrä uhkauksien tekijöitä mutta en myöskään noiden tukien hakijoita kun ei sitä oikeasti edes tarvitse. Eivät nuo olisi palauttaneet senttiäkään jos kokisivat että tuli tarpeeseen.
en pitänyt tuen saamisen perusteista, mutta vielä pelottavampaa ovat uhkailijat, jotka ehkä ovat valmiita toteuttamaan nuo uhkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa?! Tappouhkauksia ja paskaa postilaatikossa...
Se on sitä kun on luotu systeemi, jossa saat tehdä tai sanoa mitä hyvänsä eikä kukaan saa sitä estää taikka kostaa. Jos jo pelkistä sanoista joutuisi ihan oikeasti vastaamaan, olisi ihmisten käytös huomattavasti kohteliaampaa ja siivompaa.