Yhdenlaista itsekeskeisyyttä tämäkin (Sipe ja Minna)
Siis kuvitella että koko Suomea kiinnostaa niin paljon, että jaksaa nähdä näin paljon vaivaa...
Karkkiaskiviestejä lentokoneen vessassa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/af389b77-df81-4d50-960d-46b578…
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Maailmanmestari ja suosittu muusikko. Miksei lehtiä kiinnostaisi? Heitä on viime päivinä kiinnostanut esimerkiksi Martina ja Stefu ja Maisa ja IT-rakas ja Antti Kurvinen ja Metti Forsell ja Sofia ja Tuksu jne. Juorulehdille nämä tällaiset uutiset salakuvineen on heidän bisnestä. Seiska jopa maksaa, jos löydät tuon tyyppisiä jutun aiheita heille. Kuvat heistä alussa yhdessä olisi kyllä julkaistu monessa lehdessä. Ehkei Hesarissa, mutta monessa muussa kylläkin.
Tuo nyt on ihan naurettavaa pelleilyä vetää touhu överiksi. Poliiseitakin pyydetty olemaan hiljaa.. anna mun kaikki kestää..
Vierailija kirjoitti:
Maailmanmestari ja suosittu muusikko. Miksei lehtiä kiinnostaisi? Heitä on viime päivinä kiinnostanut esimerkiksi Martina ja Stefu ja Maisa ja IT-rakas ja Antti Kurvinen ja Metti Forsell ja Sofia ja Tuksu jne. Juorulehdille nämä tällaiset uutiset salakuvineen on heidän bisnestä. Seiska jopa maksaa, jos löydät tuon tyyppisiä jutun aiheita heille. Kuvat heistä alussa yhdessä olisi kyllä julkaistu monessa lehdessä. Ehkei Hesarissa, mutta monessa muussa kylläkin.
Eikö olisi sitten vaan helpompi tulla julkisuuteen itse? Se olis päivän case eikä ketään enää seuraavana päivänä olis kiinnostanut.
Onko Minnalla exän lupa paljastaa exän hankala elämänvaihe?
Onhan tuo alkoholismikortti ruodittu jo lehdistössä vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän, mutta eri asia, oliko kuinka tyylikäs veto. Multa meni maku tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar ja Hirviö
Sipe on näistä kahdesta se mukava tyyppi.
Aika huvittavaa tehdä aloitus tyylillä "ketä kiinnostaa" kun on itse sen lukenut.
Öööhhh....
Ketä kiinnostaa julkkisten jutut lehdessä joka kirjoittaa juttuja julkkiksista?
Öh, ehkä niitä ketä lukee juttuja julkkiksista?
Vai siis se, että halusivat piilotella suhdettaan alussa? No, sekin on aika loogista. Jos tapaat jonkun uuden tyypin ja olette vaikka 2 kertaa nähneet niin olisiko kiva, että siitä kerrottaisiin iltalehden etusivulla?
"Olisi julkistanut asian ja sillä siitä oltaisiin päästy."
Minna "Olen nyt nähnyt Sipen 2 kertaa privaatisti"
Vauva palsta "Mitä toikin kertoo koko ajan jutuistaan lehteen. Ihme tyrkky. Ansaitsee kyllä kaiken paskan mitä siitä kirjoitetaan."