Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halausta vailla

Vierailija
21.04.2020 |

Mies on huono näyttämään tunteitaan, halaaminen ja pusuttelu spontaanisti on vaikeaa, vaikka hellyyttä kuitenkin haluaa ja näyttää. Ei ole vaan siihen tottunut. Mitä mieltä, jos lemmikki saa haleja ja huomiota? Voiko olla tunteiden ilmaiseminen helpompaa eläimelle kuin ihmiselle? Tuntuu pöhköltä olla mustis, mutta harmittaahan se välillä. Asiasta on puhuttu, mutta ihmettelee vaan mun asennetta. Tiedän kyl et rakastaa minua paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehelle, että "saisiko halin?" ?

Vierailija
2/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mut olis kiva saada se spontaanisti kuten lemmikkikin. Niinkuin se olis joku uhraus halata mua. Miksi väittää, että ei vaan osaa näyttää tunteitaan halaamalla jos se onnistuu noin? Voiko ihminen olla niin erilainen käytökseltään, vaikka ei sitä niin tarkoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei tosiaan ole sellaseen tottunut, vanhemmat ihan kylmiä kaloja. Hän on sentään lämmin ihminen. Se ei vaan tuu luonnostaan.

Vierailija
4/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissaa tai koiraa on vaan kivempi halia ku aina ovat onnellisia, ihminen voi olla äkäsellä tuulella ja olla vielä äkäsempi yllätyshalin jälkee :(

Vierailija
5/6 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa halailut, yks entinen kaveri oli sellane että aina piti halata niin hyi yök

Vierailija
6/6 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sitten tulee luonnostaan lemmikille? Ei ymmärrä...

Onko ketään, joka ei ole kotona saanut halauksia ja ei niihin tottunut, mutta joka halaa eläimiä ihan luonnostaan?

Sais sellaisten sielunelämää vähän raotettua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi