Onko lentoliikenne nyt lisääntynyt Helsinki-Vantaalle?
Asun alueella, jossa laskeutuvat koneet menevät talon yli. Jonkin aikaa oli aivan hiljaista, mutta eilen ja tänään on ollut melkein ruuhkaksi asti koneita.
Kommentit (9)
Eilen näin ikkunasta lentokoneen pitkästä aikaa. Uteliaana tietysti menin vilkaisemaan flightradaria, kone oli tulossa Japanista. Samoihin aikoihin oli laskeutumassa myös toinen japanin lento. Minä kun luulin että mitään lentoja ei ole.
On, asun koneiden laskeutumisreitillä kymmenisen kilometriä kentästä. Yli on lentänyt eilen ainakin ihan selvästi enemmän koneita kuin moneen päivään aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin ikkunasta lentokoneen pitkästä aikaa. Uteliaana tietysti menin vilkaisemaan flightradaria, kone oli tulossa Japanista. Samoihin aikoihin oli laskeutumassa myös toinen japanin lento. Minä kun luulin että mitään lentoja ei ole.
Eilen illalla katsoin flightradaria ja ainakin joku japanilainen ylilento tapahtui, ei laskeutunut eikä noussut Suomessa. Samaten olen nyt pari kertaa nähnyt ikkunasta ylilennon, joita en ole nähnyt vuosikausiin, koska asun parikymmenen kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta ja normaalisti tämän ilmatilan lentoliikenne suuntautuu sinne.
No ilmeisesti ne koneet vaan laskeutuvat nyt eri suunnasta?
Tottakai lentoliikennettä on. Miten kuvittelet rahdin kulkevan? Matkustajia Hki-Vantaalla sen sijaan on alle tuhat päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla katsoin flightradaria ja ainakin joku japanilainen ylilento tapahtui, ei laskeutunut eikä noussut Suomessa. Samaten olen nyt pari kertaa nähnyt ikkunasta ylilennon, joita en ole nähnyt vuosikausiin, koska asun parikymmenen kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta ja normaalisti tämän ilmatilan lentoliikenne suuntautuu sinne.
Nämä laskeutuivat mutta moni Kiinan lento meni onneksi muualle😁
Tuuli vaikuttaa laskeutumissuuntaan.
Näet kaikkien maailman lentokenttien liikenteen reaaliajassa netistä.