Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lentoliikenne nyt lisääntynyt Helsinki-Vantaalle?

Vierailija
21.04.2020 |

Asun alueella, jossa laskeutuvat koneet menevät talon yli. Jonkin aikaa oli aivan hiljaista, mutta eilen ja tänään on ollut melkein ruuhkaksi asti koneita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet kaikkien maailman lentokenttien liikenteen reaaliajassa netistä.

Vierailija
2/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin ikkunasta lentokoneen pitkästä aikaa. Uteliaana tietysti menin vilkaisemaan flightradaria, kone oli tulossa Japanista. Samoihin aikoihin oli laskeutumassa myös toinen japanin lento. Minä kun luulin että mitään lentoja ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista ostetaan kamaa nyt

Vierailija
4/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, asun koneiden laskeutumisreitillä kymmenisen kilometriä kentästä. Yli on lentänyt eilen ainakin ihan selvästi enemmän koneita kuin moneen päivään aikaisemmin.

Vierailija
5/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!

Vierailija
6/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen näin ikkunasta lentokoneen pitkästä aikaa. Uteliaana tietysti menin vilkaisemaan flightradaria, kone oli tulossa Japanista. Samoihin aikoihin oli laskeutumassa myös toinen japanin lento. Minä kun luulin että mitään lentoja ei ole.

Eilen illalla katsoin flightradaria ja ainakin joku japanilainen ylilento tapahtui, ei laskeutunut eikä noussut Suomessa. Samaten olen nyt pari kertaa nähnyt ikkunasta ylilennon, joita en ole nähnyt vuosikausiin, koska asun parikymmenen kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta ja normaalisti tämän ilmatilan lentoliikenne suuntautuu sinne. 

Vierailija
7/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ne koneet vaan laskeutuvat nyt eri suunnasta?

Tottakai lentoliikennettä on. Miten kuvittelet rahdin kulkevan? Matkustajia Hki-Vantaalla sen sijaan on alle tuhat päivässä.

Vierailija
8/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla katsoin flightradaria ja ainakin joku japanilainen ylilento tapahtui, ei laskeutunut eikä noussut Suomessa. Samaten olen nyt pari kertaa nähnyt ikkunasta ylilennon, joita en ole nähnyt vuosikausiin, koska asun parikymmenen kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta ja normaalisti tämän ilmatilan lentoliikenne suuntautuu sinne. 

Nämä laskeutuivat mutta moni Kiinan lento meni onneksi muualle😁

Vierailija
9/9 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli vaikuttaa laskeutumissuuntaan.