Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötätte koirallenne

rar
20.04.2020 |

Tiesittekö että koirien kuivaruoka on suurelta osin erittäin huonolaatuista. Koiranruuista on löydetty muun muassa aika paljon lopetusainetta, joka on nimeltään fenobarbitaali.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/04/20/tata-koirasi-oikeasti-syo-kasi…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-ämmiä. Niitä mä syötän. Kilon paloina.

2/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen ohjelma oli. Pitänee hommata niitä mainittuja kotimaisia nappuloita, katsella mitä koira niistä tuumaa. Onhan siinä kuiten se pointti ettei monikansallisille yrityksille rahani valu, vaan rikastuttaa jotain suomalaista :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruoat itse. Koiranruokaväärennöksiä on liian usein uutisoitu, että on mennyt luotto kys bisnekseen. Myös tuoteselosteiden harhaanjohtavat kikkailut tuoreella ja kuivalla lihalla on sitten oma lukunsa. Dagsmarkia olen ostanut muutaman pussin, ihan ok treeninami.

Vierailija
4/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se syy, miksi en hanki lemmikkejä. Jos kerran en jaksa aina tehdä kunnon ruokaa edes itselleni, miten muka tekisin sitä koskaan lemmikilleni? Ei lemmikeissä muuten mitään, kavereiden ja tuntemattomien lemmikit on ihan söpöjä (vaikka olenkin valikoiva mitä sanon "söpöksi")  ja hauskoja rapsuteltavia sen hetken kun niitä näkee. Muuten en halua nähdä ylimääräistä vaivaa huolehtiakseni toisesta elämänmuodosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan