Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranruoissa saattaa olla jauhettuja entisiä lemmikkejä

Vierailija
20.04.2020 |

Kovaa tarinaa MOT-ohjelmassa. Kuolleita lemmikkejä, auton alle jääneitä jauhettuna nappuloiksi.

Ehkä kannattaisi tehdä ruoka itse, kuten ohjelman asuantuntijat hieman opastavat.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/04/20/kauppoihin-tarvitaan-lisaa-suo…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut pelkästään suomalaista sen jälkeen, kun sitä alkoi saada.

Vierailija
2/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaista Dagsmarkia syödään meilläkin. Ei enää ulkomaista skeidaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ruuassa muka on lemmikkejä?

Vierailija
4/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeissa oli löydetty nappuloista eläinten lopetusaineita 😱

Vierailija
5/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeissa oli löydetty nappuloista eläinten lopetusaineita 😱

Ja geenejä, jotka eivät ole teurastetuilta elämiltä. Pisti miettimään, mitä kissaa ja rottaa ulkomaiset firmat koirille syöttää.

Vierailija
6/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt koiranruoat itse siitä lähtien, kun oli juttua koirasta, jonka aivot olivat surkastuneet väärennetyn koiranruoan takia. Nuori koira 1v oli kyseessä, tutkittiin ulkomaita myöten.

Ja teen koiranruoan samoista aineksista kuin ihmisten ruoat, en osta mitään lemmikkiruokapakasteita.

Vierailija
7/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen koirat syövät naapuritilan luomutilalta haettua teirasjätettä. Niiden hiilijalanjälki on korkeintaa negatiivinen. Näin olen palstalta lukenut, joten skandaali ei koske mammoja.

Vierailija
8/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä etteivät ruhot mene hukkaan.

Vierailija
9/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän ne menee hyvään tarkoitukseen. Miten voi olla niin kamalaa, jos lemmikki syö jonkun toisen kuolleen lemmikin, kun kuitenkin syötätätte koirallenne muutenkin lihaa?

Vierailija
10/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paketin kyljessä lukee Mars tai Nestle, niin mitä muuta kuin paskaa voi odottaa?

Vierailija
11/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen koirat syövät naapuritilan luomutilalta haettua teirasjätettä. Niiden hiilijalanjälki on korkeintaa negatiivinen. Näin olen palstalta lukenut, joten skandaali ei koske mammoja.

Näin on ja persekin pyyhitään uudestaan käytettävillä pesupähkinöillä.

Vierailija
12/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän ne menee hyvään tarkoitukseen. Miten voi olla niin kamalaa, jos lemmikki syö jonkun toisen kuolleen lemmikin, kun kuitenkin syötätätte koirallenne muutenkin lihaa?

Niinpä. Syöhän ihmiset myös lemmikkikanojaan ja lehmiään.

Vierailija
13/13 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottahan on herkkua jossain Kauko-Idässä.  Eikös koira ole raadonsyöjä kuten hyeena. Äitini opetti lapsena minulle jo että Idässä on niin paljon asukkaita että kaikkea syödään mikä liikkuu . Kokonaiset perheet asuvat erittäin ahtaasti koirankopppia vain vähän isommissa   koloissa. Idästä tulee aika ajoin jokin tappava tauti joka tappaa neljäsosan ihmiskunnasta koska ihminen ei voi hyvin jos heitä on liikaa. "rottalauma" alkaa voida huonosti . Sen katastrofin lempinimi on historian Punainen  Lanka. Se voi olla myös välillä jokin iso luonnon katastrofi. Mummini puhui  " keltaisesta vaarasta". hän oli syntynyt  V. 1880. Sori, asian vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä