Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja työkkärin kurssit

Vierailija
20.04.2020 |

Sain tänään tiedotteen työvoimakoulutuksesta, johon ehkä voisin hakea. Pakkohan minun ei ilmeisesti ole, koska kyseessä on nimenomaan tiedote, ei osoitus.

Tuli kuitenkin vain mieleeni, että saako työkkäri järjestää edes mitään kursseja, kun nyt on kielletty yli 10 hengen kokoontumiset? Ja sitä aiotaan supistaa 5 henkeen? Ja on todella vaikea miettiä haenko tähän vai en, koska kuka tietää tilanteesta syksyllä? Ja jos silloinkin vielä on korona ja rajoitukset, en ihmettelisi, vaikka sitten paukkuisi karenssia, kun en voisi mennä tai kurssi vaikka peruttaisiin.

Alakaan ei aivan täysin oma ole, mutta ei mikään täysin älyvapaakaan, tyyliin olisin myyjä ja ehdotettaisiin hitsauskurssia. Mietin vain, että jos haen ja pääsen kurssille, mutta sitten se perutaankin. Työkkärin toiminnan tuntien he varmaan katsoisivat sen johtuvan minusta ja saisin karenssin.

Sitäkin mietin, että uskallanko hakea, kun kuulun tavallaan riskiryhmäänn, koska olen ylipainoinen. Ja ennenkuin kukaan takertuu tähän, laihdutan koko ajan ja olen tiputtanut jo 20kg, mutta silti vielä on tiputettavaa ja BMI on yli 30.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä en ainakaan hae minnekään kursseille.

Vierailija
2/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko webseminaari...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimakoulutukset pyörii suht. normaalisti. Toki olemme etäopetuksessa. t. yksi työvoimakoulutuksessa opiskeleva

Vierailija
4/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla luulotautinen. Työkkäri peruisi kurssin ja sulle siitä karenssi, just joo. Soita kouluttajalle ja kysy tarkempia tietoja koulutuksesta. Meidän alueen koulutukset on nyt etänä.

Vierailija
5/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sen aloitus siirretään tai sitten hoidetaan etänä, jos voidaan esim. teoriaosuudet hoitaa. Mulla kurssit etänä ja työharjoitteluosuus siirtyy, kunnes harjoitteluun on mahdollista päästä, nyt ei kukaan ota.

Vierailija
6/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan kohta 2kk kurssin. Pääosin verkossa koronasta johtuen. Kulukorvaus käsittääkseni maksetaan silti. Näin ainakin sanottiin. Nostan älämölyn ellei.

Vierailija
7/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt hoidetaan teoriaosuus etänän, ja joskus tulevaisuudessa työharjoitteluosuus, niin eikö se opittu tieto ehdi unohtua siinä ajassa?

Vierailija
8/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt hoidetaan teoriaosuus etänän, ja joskus tulevaisuudessa työharjoitteluosuus, niin eikö se opittu tieto ehdi unohtua siinä ajassa?

Me saatiin lisätehtäviä ja etäpäiviä, työkkärin vaatimus, että jotain tehtävä, jos ei harjoittelu ole vielä mahdollista. 9 euron lisä maksetaan joka päivältä, vaikka olisi itsenäistä opiskelua kotona. Ainoastaan lomapäiviltä ei makseta, jos sellaisia on koulutussuunnitelmassa.

Vierailija
9/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä hae! Aina parempi olla työkkärintuella kuin saada palkkaa ja olla ahneen työnantajan riistettävänä.

Vierailija
10/10 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Sarasen koulutuksia, niin älä hae, niissä ei hirveesti kouluteta mitään vaan mennään vaan työpaikalle tekee töitä työttömyyskorvauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme