Sairaalloinen mustasukkaisuus parisuhteessa
Käykää lukemassa:
https://myrkkykyna.blogspot.com/2020/04/missa-sa-olit-kenen-kaa-kuka-se…
Oletteko koskaan olleet parisuhteessa sairaalloisen mustasukkaisen kumppanin kanssa?
Mitä siitä seurasi?
Miten suhde päättyi?
Mitä suhde opetti sinulle?
Kommentit (3)
Mitkä ne ensimmäiset merkit olivat? Entä loppuiko suhde ensimmäiseen aloitteeseesi?
En jaksanut minäkään lukea. Kerran aloin tapailla miestä, joka heitti "vitsillä" esimerkiksi vietyään minut kotini parkkipaikalle (omasta pyynnöstään vei, itse olisin voinut palata kotiin julkisilla), että minun pitää vielä sisälle päästyäni soittaa hänelle. Vain siten hän tietää, että menin kotiini enkä lähtenyt jonnekin muualla (en kyllä tajua, miten kännykällä soittaminen mitään olisi todistanut). Kun tuli vielä muutama tuollainen "vitsi" ja lisäksi mies muisti koko ajan mollata minua (en osaa pukeutua, en ole tarpeeksi hieno tullakseni hänen siskonsa järjestämiin juhliin) niin ymmärsin perääntyä koko suhteesta. Siihen hän reagoi pyytämällä minua muuttamaan yhteen kanssaan :-DDD
No, kun sitten ilmaisin että en ihan oikeasti enää halua häntä tavata, niin hän kertoi, että oli samana iltana kun tapasimme (baarissa) ja hän ensimmäisen kerran vei minut kotiin (en ottanut häntä silloin luokseni) palannut kyseiseen baariin ja hakenut mukaansa jonkun "pyöreän naisen, jonka kanssa hän harrastaa satunnaisesti seksiä mutta ei huoli parisuhteeseen".
Ja tämä oli siis nimenomaan palstapoikien ihannemies eli viimeisen päälle k-mies: ei käyttänyt alkoholia, ei tupakoinut, oli vain pari senttiä minua pitempi (olen 160), pitkälle kaljuuntunut jo vähän yli kolmekymppisenä, toinen silmä katsoi itään ja toinen länteen... Mutta hänen ulkonäkönsä ei olisi ollut mikään ongelma, mustasukkaisuus ja huono itsetunto oli.
En jaksa lukea, mutta heitin ukon pihalle heti kun eka merkit tuli, n. 3kk kohdalla