Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni sanoi, että vaikutan kylmältä?

Vierailija
20.04.2020 |

Olen omasta mielestä empaattinen ja pehmeä persoona. En nyt julkisesti itke, mutta otan osaa toisen suruun, missään nimessä en ole kylmä. En töksäyttele, enkä väheksy toisten tunteita. Silti Minua on koko elämän aika kuvailtu enempi vähempi kylmäksi.

Mikä piirre minussa voi olla, että annan tällaisen vaikutelman?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole naisellinen?

Vierailija
2/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et vain ole niin ilmeikäs eli tunteet eivät aina välity niin hyvin kuin toisilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole naisellinen?

Jos naisellisuuden mittari on meikki, korut, kiharat ja kukkamekot, niin olen kyllä.

Mutta muistan kyllä, että minun mieheni sanoi seurusteluaikana, että minä ajattelen kuin mies. Olen siis ratkaisukeskeinen, mutta en tarjoa ratkaisuja esim. Surevalle. Tiedän, milloin niitä ei kuulu tarjota.

Vierailija
4/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä et vain ole niin ilmeikäs eli tunteet eivät aina välity niin hyvin kuin toisilla? 

En tiedä. Huidon kyllä käsillä ja hymyilen aika paljon. Omasta mielestäni olen ilmeikäs, mutta en tiedä muiden kokemuksia.

Vierailija
5/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ajattelemaan vastakohdan kautta: millainen on tosi lämpimän ja empaattisen oloinen ihminen? Hänellä ei ole koskaan kiire pois. Hän halaa ja koskettelee toisia. Hän puhuu omista asioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi