Miksi osa ei vaan älyä, että täällä pohjoisessa on vielä todella paljon lunta?
Kauhistellaan, kun en ole vieläkään aloittanut pihatöitä. No hankala aloittaa, kun pihassa on talon puoleenväliin asti lunta, koska on pitänyt lumia tiputtaa katolta ja muutenkin sitä on reilusti yli puoli metriä.
Kommentit (17)
Hienoa. Voinko tulla sinne laskettelemaan? Baana on taas auki ja finski lentää.
Mitä, etkö ole vieläkään aloittanut pihatöitä??? JÄRKYTTÄVÄÄ!!!
No koska täällä ei ole ollut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ketään kiinnostaa oletko jo haravoinut vai et?
On jo useampi etelässä asuva tuttu kauhistellut tätä ja pitäisi kohta potut olla jo maassa ja muutkin kylvöt tehdä.
Ap
Ei voi olla koska ilmastonmuutos. Grönlantikin on kokonaan sulanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo useampi etelässä asuva tuttu kauhistellut tätä ja pitäisi kohta potut olla jo maassa ja muutkin kylvöt tehdä.
Ap
No ovatpa pösilöitä.
Tiedätkö! Jos ei tiedä, niin ei voi tietää.
Miksi et sitä älyä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö! Jos ei tiedä, niin ei voi tietää.
Miksi et sitä älyä?
Minkä takia sitten kouluja käydään ja opetellaan uusia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voitko avata vähän miksi olet tekemisissä tällaisten "tuttujen" kanssa jos he kyselevät typeriä?
Miksi minua pitäisi kiinnostaa mitä siellä pohjoisessa on?
Vakka kantensa valitsee. Jos sulla on tyhmät tuttavat, tuskin olet mensassa itsekään, ap.
Itse asun myös pohjoisessa ja minulle on aivan sama, mitä eteläläiset ajattelevat pihatöistäni tai niiden tekemättömyydestä.
Etpä näy itsekään tajuavan, ettei etelässä ole ollut lunta ollenkaan. Eli tyhmä olet itse, M.O.T.
Aivan sama. Itse olet asuinpaikkasi ja ystäväsi valinnut, kärsi.
Pihatyötä lumenkolauskin on . Näinä päivinä tosin hiekotus on ajankohtaisempaa. Kätevää on levittää pihalla heinäladon pohjalta löytyviä roskia, kun pysyvät jäätyvän veden pinnalla eivätkä painu pohjaan niin kuin hiekka. Tulee samalla kylvettyä nurmikkoa.
Ihmetyttää tämä joidenkin kommentoijien käytös. Osuuko arkaan paikkaan ap:n kyselyt vai miksi tässä nyt aloittajaa haukutaan tyhmäksi?