Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koosta kyse

Vierailija
18.04.2020 |

Voiko mies saada orgasmin löysän naisen kanssa? Mikä vie alkon lisäksi tuntoherkkyyttä? (Valitettavasti käyttää sitä usein. )Laukeaa suht nopeasti kuitenkin. Enkä tiiä oonko edes löysä, lihakset löytyy kyllä jotka mieskin huomaa. Lusikassa vaikea saada sisään ja varsinkin siellä pysymään. Mut pointti on se, että voiko mies saada oikeasti tyydyttävää seksiä, vaikka olisi liian pieni kalu/ väljä värkki? Ei kyllä itelläkään aina niin tunnu, varsinkin jos oon kovin märkä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, asiallisia vastauksia, kiitos!

Vierailija
2/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen emätin on niin monimuotoinen, että vastaus on aika mahdoton muotoilla. Joku tulee jo housuihinsa, niin miksi siis ei väljään pimpsaan! Pari väljää olen kokenut, toinen sisältä kuin poimuista samettia ja todella ihanan tuntuinen. Toinen laajempi sisältä, mutta tuntuman sai emättimen pohjasta, joten ei ongelmaa tässäkään. Vaikeimmat ovat olleet oman orkun kannalta kaksi niin matalaa koloa pienillä naisilla, että koko kalu ei mahtunut sisään, kuin äärimmilleen kiihoittuneeseen naiseen ja niin että itsellä jo vähän pehmennyt erektio. Klitoris ei saanut hankausta, nainen toppuutteli ja oma nautinto kärsi. Muutama todella ihana värkki ollut myös ja yllätys yllätys, noin viiskymppisillä naisilla. Kokeilemalla selviää kenen värkit sopii yhteen, niin ja mieltymykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin saada. Löysä aukko tuntuu jännältä, erityisesti jos on itse sitä löysyttänyt usealla sormella, leluilla tai kädellä ja kiihottunut siinä itsekin puolison nauttiessa venytyksestä.

Vierailija
4/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista! Ehkä mä vaan mietin ja murehdin liikaa.

Vierailija
5/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysiksen kanssa 10 vuotta olleena takaapäin se ei haitannut yhtään.

What do you want to do ?

New mailCopy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä