hevi ei ole musiikkia
Se on pelkkää karjumista ja huutamista. Ei sitä voi muusiksi sanoa kauheaa paskaa. Itse kuuntelen räppiä en siis mitää cheek tai elastinen vaan ug-räppii. Räpissä on sentää sanomaa.
Kommentit (28)
Tapani Kansa on sanonut mediahaastattelussa suorat sanat räppäreistä. Pitää heitä pelkkinä puhelaulajina.
Mä olen aina vähän ihmetellyt sitä, että ihmisten pitäisi tykätä vain tietynlaisesta musiikista. Itselleni Hevi melodisesta sata nistiseen Black metalliin ovat sydäntä lähimpänä, mutta kyllä mä silti tykkään kuunnella laidasta laitaan musiikkia. Joskus jopa kotimainen iskelmä toimii, vaikka se on mieltymyksistäni siellä asteikon toisessa päässä. Cheekilläkin on pari hyvää rallatusta, vaikka enhän minä saisi siitä kaupallisesta kultapojasta pitää edes niiden biisien vertaa, koska kuuntelen örinää.
Makuasioista ei kannata kiistellä.
metal screaming doesn't take talent
Vierailija kirjoitti:
Tapani Kansa on sanonut mediahaastattelussa suorat sanat räppäreistä. Pitää heitä pelkkinä puhelaulajina.
Aja tapani kansa, hae kortti hyllyltä takaisin.
Jotkut valittaa huutamisesta. Oikeaan realy good heviin kuuluu huutaminen. Purplen chield in time. Klassikko joka kestää aikaa. Kun biisistä saa kylmät väreet niin onhan se hyvä.
Lemmy on toki jumala. Deep purple on vähintään enkelit. Purplessa oli/on sellainen kitaristi että sitä ei kosketa edes maan vetovoima. Jos osaisin niin kehuisin purplen kitaristia ihan kunnolla.
lisäksi haluan muistaa dion. Pieni mies jolla iso ääni.
Vierailija kirjoitti:
Räppi ei ole musiikkia nähnytkään.
Räppi on itse hankittu puhevika.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioista ei kannata kiistellä.
Ei niin ja silti ihme riitoja. Itse sanoin kerran että lemmy puhaltaisi nurin sun giigin. Lemmyn v suoruus. Livenä tässä on rummuissa se ja kitaristakin kerron nimen. Itse soitan bassoa ja laulaun. Okei aletaan soittaa rokkia. Sitä tulee ja lujaa.
Oh, nyt melkein tuli orgasmi. Valaise meitä lisää oi genrejen tietäjä ja besserwisser, sinä musiikkilajien know-it-all.