Olitko kateellinen rakastuneille ennen kuin rakastuit?
Ja ajatteletko nyt tyytyväisenä, että sinua kadehditaan?
Kommentit (8)
En ja en. En ole kateellinen ihminen.
En. Korkeintaan ihmettelin,miksi sinänsä järkeväntuntuiset ihmiset heittäytyvät täysiksi idiooteiksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Korkeintaan ihmettelin,miksi sinänsä järkeväntuntuiset ihmiset heittäytyvät täysiksi idiooteiksi.
Sitten sinustakin tuli idiootti.
No en, sillä lapsesta asti olen aina rakastanut jotain. Alkuun vanhempia ja isovanhempia ja tietenkin kotia.
Kateellisia ihmisiä taas on aina jotka kadehtivat milloin mitäkin. Työ, raha ja toisten omaisuus kait ovat ne kadehtimislistan listan nyky kärjet.
Olin todella kateellinen aiemmin, mutta kun katsoin tosi tv-ohjelmia niin huomasin, että ihmiset sietävät aivan hirveitä kumppaneita eikä suhteissa näy rakkaus. En todellakaan haluaisi sellaista elämää.
Minua lähinnä huvitti, kun marketin sisäänkäynnillä oli joku rakastunut nuoripari aina lepertelemässä ja siinä yhdessä naureskelivat tällaiselle "yksinäiselle luuserille". Voi hanipuput oletteko niin idiootteja että kuvittelette tuon kestävän? Enää toviin ei ole rakkautta kaupan sisäänkäynnillä näkynyt, mahtoikohan se eka riita ja ero jo tulla, haaah.
Samaten kun kävin vastakkaisen sukupuolen edustajakaverin kanssa leffassa ja siinä vieressä oli taas tällanen muille naureskeleva ihqrakkauspari. Alkoivat meille naureskelemaan keskenään, kun ei oltu toistemme kauloissa kiinni että kato ny noitakin luusereita, niillä ei ole ihanaa teinirakkautta kuin meillä. Mahtoivatkohan hekin olla jo eronneet parin viikon päästä. Ne on vaan niin huvittavia nuo naivit rakastuneet teinit, jotka luulee sen hetken kestävän ikuisesti ja siinä hekumoissaan naureskelevat muiden ankeudelle. Korkealta on ikävä tipahtaa.
En