Katselin youtubesta videoita. Yhdellä vloggaajalla on ruma lapsi. On saanut ulkonäkönsä isältä. Ei ole mitään henkistä tms vammaa, mutta on ruma. Harmittaakohan tätä vloggaajaa?
Kommentit (13)
En tiedä kenestä puhut, mutta tunnen pari uskomattoman kaunista naista, joiden ulkonäkö ei ole periytynyt tyttölapsilleen. Tytöt ei oo rumia, mutteivat äitiensä veroisia kaunottaria.
Toinen näistä äideistä on joskus kännipäissään harmitellut asiaa illanvietossamme... Veti yleisön sanattomaks :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenestä puhut, mutta tunnen pari uskomattoman kaunista naista, joiden ulkonäkö ei ole periytynyt tyttölapsilleen. Tytöt ei oo rumia, mutteivat äitiensä veroisia kaunottaria.
Toinen näistä äideistä on joskus kännipäissään harmitellut asiaa illanvietossamme... Veti yleisön sanattomaks :D
Ai kamala!!! :(
Eipä tuo mitään kerro. Olin lapsena harvinaisen söpö, nyt aikuisena, noh...
Mikä saa ihmisen kirjoittamaan ko. asiasta Vauvan av-palstalle? Täytyy olla paha, paha mieli ja olo. Vai onko itse saatana päässyt mustaamaan suelun noin pahoin?
Jos hän pitää kyseistä isää ulkonäöltään lisääntymiskelpoisena, niin miksi tuo harmittaisi?
Monesti vanhemmalla, jolla on ulkonäköä vaikka muille jakaa, ei oma lapsi ole välttämättä kuin ihan tavallinen. Kauneuteen tarvitsan tiettyjä mittasuhteita jotka ovat milleistä kiinni. Kun nämä millit heilahtavat väärään suuntaan pari milliä, niin eipä lopputulema enää vastaakaan kaunista.
Kerran näin sisarukset, joista toinen tosi kaunis ja toinen erittäin vaatimattoman näköinen. Mietin, että miltäköhän tuosta jälkimmäisestä asia oikein tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Monesti vanhemmalla, jolla on ulkonäköä vaikka muille jakaa, ei oma lapsi ole välttämättä kuin ihan tavallinen. Kauneuteen tarvitsan tiettyjä mittasuhteita jotka ovat milleistä kiinni. Kun nämä millit heilahtavat väärään suuntaan pari milliä, niin eipä lopputulema enää vastaakaan kaunista.
Kerran näin sisarukset, joista toinen tosi kaunis ja toinen erittäin vaatimattoman näköinen. Mietin, että miltäköhän tuosta jälkimmäisestä asia oikein tuntuu...
Jep, ja kaksi rumaa ihmistä saattaa saada todella kauniin lapsen - ihan siitä kiinni miten geenit yhdistyy lottoarvonnassa.
-tän takia myös kauneus vaatii ylläpitoa itseltään jonkin verran. esim nyt ku en oo tarkkaillu itteäni peilistä, paino vaihtelee jne, ja oon nukkunu 3 vuotta 3 tyynyllä niin mun piirteet on mun mielestä muuttunu. :D jos ois aina ryhdissä yms ja aina ikäänku joku kattoo sua, niin sillon ulkonäkö on heti eri..
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lapsilleen toivoo aina parasta ihan kaikessa, terveyttä, onnellisuutta ja miksei myös ulkonäköä..
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten se sua haukkuu selän takana, jos sanoo omasta lapsestaan noin.
MInusta on mautonta sanoa lasta rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mitään kerro. Olin lapsena harvinaisen söpö, nyt aikuisena, noh...
Minulla taas toisin päin. En ollut mitenkään kaunis tai suloinen lapsi. Teininä myös vähän pyöreä enkä missään nimessä hyvännäköinen. Jotenkin kuitenkin "puhkesin kukkaan" vasta nuorena aikuisena. Lapsen pyöreys lähti kasvoista ja muutenkin olen nykyään hoikka löydettyäni itselleni sopivan lajin.
AP:lla on rumempi sielu.