Järkyttäviä uutisia :(
Nyt on korona-uutiset muuttuneet niihin kuinka paljon poliiseilla kotihälytyksiä, lastensuojeluasiaa, mielenterveysongelmien lisääntymistä, lomautettuja, irtisanottuja, konkursseja...
Ihan kamalaa kuultavaa :(
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei viihdy kotonaan? En minä suostuisi asumaan asunnossa jossa ei viihdy. En ole nyt poistunut 18 päivään oman tonttini ulkopuolelle. Huomenna käyn työpaikalta hakemassa pari juttua.
Tuskin ongelmaa olisi kotona olla mutta jos päälle painaa perheen mahdolliset irtisanomiset, konkurssit, asuntolainat jne!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei viihdy kotonaan? En minä suostuisi asumaan asunnossa jossa ei viihdy. En ole nyt poistunut 18 päivään oman tonttini ulkopuolelle. Huomenna käyn työpaikalta hakemassa pari juttua.
Eihän Suomessa ole ulkonaliikkumiskieltoa. Uudeltamaaltakin saa taas lähteä vaikka mökkeilemään.
Ei kai tuo nyt kellekään yllätyksenä tullut? Sama ilmiö on lomilla joka vuosi, kun puolisot eivät kestä katsella toisiaan aamusta iltaan.
Ja samaan aikaan meillä on perheitä, joissa ei ole ongelmia, vaikka tilanne on ihan sama.
Onko kyse heikommasta geeniperimästä, jos ei kestä vastoinkäymisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ongelmaa olisi kotona olla mutta jos päälle painaa perheen mahdolliset irtisanomiset, konkurssit, asuntolainat jne!
Mutta hei, mennään terveys edellä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan meillä on perheitä, joissa ei ole ongelmia, vaikka tilanne on ihan sama.
Onko kyse heikommasta geeniperimästä, jos ei kestä vastoinkäymisiä?
Joo, onnettettomat avioliitot johtuvat huonoista geeneistä.
Justiinhan julkaistiin jokin gallup, missä ihmiset kertoivat parisuhteensa parantuneen ja iloitsivat siitä, miten on aikaa keskittyä perheeseen ja yhdessäoloon.
Vai muutama prosentti ilmoitti riitojen lisääntyneen.
Näin meille uskotellaan, että olemme maailman onnellisin kansa?