Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti rinnoistani "mitenkä ne on päässeet tuollaisiksi valahtamaan"

Vierailija
16.04.2020 |

Meillä ei ole ollut miehen tahdosta seksiä kahteen vuoteen. Se oli minulle ok, koska en kokenut kroppaani oikeanlaiseksi kun laihdutin. Nyt kun olen laihduttanut 40 kiloa, rinnat ovat aika roikkuvat ilman liivejä. Sovittiin että vietetään ilta mahdollisesti seksin merkeissä. Odotin makuuhuoneessa alasti ja miehen ensimmäinen kommentti oli tuo. Ei tehnyt enää mieli seksiä minunkaan. Voisi ehkä silti vähän miettiä mitä sanoo ja miten?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muu auta kuin navakka potku munille ja ero.

Vierailija
2/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kommentti. Pyysikö anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Taas joku haukkuu miestä ja toivoo että muutkin haukkuvat.

Vierailija
4/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo teidän suhde aika kuolleelta vaikuttaa. Ehkä kannattaisi kummankin teistä miettiä , mitä oikein tahdotte tulevaisuudelta?

Vierailija
5/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei siis ilmeisesti ollutkaan halukas seksiin, kun tuollaista meni möläyttämään?

Vierailija
6/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt, että onko sulla alapää valahtanut vai nostetaanko tikulla.

Vierailija
7/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut roikkuvat rinnat, mutta ei se ole ketään miestä haitannut, päinvastoin hulluna isoihin.

Vierailija
8/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, minä näytin rintojani plastiikkakirurgille ja se pyöritteli niitä ja tokaisi " nämä näyttää surullisille" :D

Vierailija
9/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oksentanut.

Vierailija
10/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa. Miksi olette yhdessä? Maailma on täynnä miehiä, jotka varmasti arvostaa sinua ja roikkuvia rintojasi.

Vierailija
11/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut roikkuvat rinnat, mutta ei se ole ketään miestä haitannut, päinvastoin hulluna isoihin.

Kaikenlaisia perverssejä se maa päällään kantaa.

Jos rinnat ovat kuin vedellä täytetyt kortongit, mitä iloa niistä voi olla kenellekään.

Tiellähän ne omistajalle itselleenkin ovat tai saahan ne pesulle mennessä heitettyä olkapäille kuin kerjuusäkit, mutta kuitenkin.............

Vierailija
12/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, minä näytin rintojani plastiikkakirurgille ja se pyöritteli niitä ja tokaisi " nämä näyttää surullisille" :D

Reps, teitkö kaupat silikoneista? 😁

Vierailija
13/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma on se että haluaa tahallaan loukata. Kyllä ne omankin naisen rinulit on repsahtanut ihan rehellisesti sanoen. Oltiin 25 kun tavattiin ja nyt 10v myöhemmin on selvää valahtamista havaittavissa. Mutta ei siinä vielä kaikki, itselläkin on maha ja naama valahtanut aika tavalla. Eipä ole tämä vanheneminen kivaa mutta minkäs teet. Viiskymppisenä taitaa olla vain ihrat ja nahka jäljellä.

Vierailija
14/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, apeat tissit :(

Vierailija
15/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysyny takas "miten itselläsi on munat surkastuneet?"

Vierailija
16/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kommentti. Miehet ovat urpoja.

Minä laihdutin 65 kg terveyteni takia. Tottakai se näkyi kropassa. Sain julkisella puolella rintojen kohotuksen ja vatsaroikkoleikkauksen.

Itse otin myös täytettä rintoihin, kun halusin D-kupin rinnat A-kupin sijaan.

Aion vielä leikkauttaa allit ja reidet, ja teetättää vatsaan rasvaimun. Sitten kroppa onkin täydellinen koska urheilen säännöllisesti jo kolmatta vuotta mikä näkyy kropassa.

Valitettavasti ison laihtumisen jälkeen kirurgin veitsi on ainoa vaihtoehto jos haluaa nätin kropan.

Vierailija
17/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia perverssejä se maa päällään kantaa.

Jos rinnat ovat kuin vedellä täytetyt kortongit, mitä iloa niistä voi olla kenellekään.

Tiellähän ne omistajalle itselleenkin ovat tai saahan ne pesulle mennessä heitettyä olkapäille kuin kerjuusäkit, mutta kuitenkin.............

Kyllä niissä täytettä riittää ;) ja ihan luomua. Selällään maatessa ei katoa rintakehään niinkuin pienet rinnat vaan pyöristyy palloiksi joiden väliin voi mies vaikka naamansa upottaa :)

Hyvät rintaliivit auttaa kummasti myös vaatteiden ollessa päällä..

Vierailija
18/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vissiin idiootti ja melkoinen törppö.

Vierailija
19/19 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on verrattavissa. Vai menitko plastiikkakirurgille kuulemaan, että sinulla on niin hienot rinnat, ettei niitä kukaan leikkaisi, vaikka maksaisit miljoonan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi