En käy enää S-marketissa, Alepassa vain illalla enkä käy k-kaupoissakaan
S-market on kalliimpi kuin Prisma. Joka ikinen tuote kalliimpaa.
Alepa hurjan kallis.
Samoin kaikki k-kaupat!
Kommentit (10)
Riippuu kovasti S-marketista. Meillä on lähikauppana vissiin SUomen suurin S-market ja hinnat eivät siellä eroa Prisman hinnoista oikeastaan ollenkaan.
Mutta olen kyllä huomannut, että monissa pienemmissä S-marketeissa joutuvat kävijämäärien vuoksi pitämään kalliimpia hintoja.
Itse en ole koskaan tykännyt shoppailusta ja nyt vielä vähemmän. Eli käyn pienessä k-kaupassa nopeasti hakemassa ruoat ja muut, maksoi mitä maksoi.
Onko Alepa illalla halvempi ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Onko Alepa illalla halvempi ?
Zinc
Ilta-ale.
Vuosotasolla säästö satoja euroja Prisma<>K-kaupat.
Mulle myös Ila on rahaa ja myös bensa maksaa, ihan satunnaisesti käyn kaupassa muualla kuin S-marketissa. Oikeastaan vain jos tarvitsee ostaa muutakin kuin ruokaa.
Jaksan ihmetellä kun ihmiset valuvat esim. Herttaan.
Tarjoustuote voi olla silti kalliimpi kuin sama tuote Prismassa.
Itse suosin isoja kahdesta syystä, nyt korona-aikana niissä on tilaa väistää, pienissä marketeissa on niin ahtaat hyllyvälit, että jos joku työntyy samaan väliin niin ei pääse karkuun. Toinen syy on se, että melkein aina pienistä kaupoista puuttuu jotain mitä tarvitsisin tai on tarjolla vain pirkkaa/kotimaista tms mitä näitä kauppojen omia halpoja on, ja ne on joskus huonoja.
Oma ruoankulutus on sen verran pientä, ettei kauppojen hintaeroilla ole hirveästi merkitystä, mutta k-marketit on välillä törkeän kalliita.
Salesta on tullut koronasuosikkini. Eilenkin sai asioida kaupassa aivan yksin.
Elämä on.