Mikä on sykkeesi, kun istut rauhassa?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Omani näyttää olevan nyt 47-48.
(Useimmiten näin rauhassa istuskellessa sykkeeni on 50-60 välillä. Alle 50 lukemat tyypillinen aamun leposyke.)
Kommentit (34)
Minulla on ongelmallisen hidas syke. Leposyke menee alle neljänkympin.
Jut mittasin verenpaineen, ja sykehän tulee siinä myös. Söin vartti siten ruuan, ja tässä olen istuskellut koneella sen jälkeen. Bp oli nyt 99/57 pulssi 57
Maatessa olen laskenut että 60/min, kun sydämen ääni on "kaikunut" jostain.
Istualteen en osaa mitata, kun en tunne pulssia mistään, mutta ei kai se paljoa voi tuosta erota?
Aiemmin oli tosi hidas, nykyään noin 75-80. Loppuvuodesta oli 110-120, kun oli jokseenkin burnoutannut tila päällä...
Sama. Olen joskus ajatellut, että "unisykkeeni" laskee varmaan lähemmäs neljääkymppiä.
Verenpaineeni on myös alhainen, 110-115/60-65.
Ihan terve olen kyllä eikä huimaa.
EKG on otettu muutaman kerrann: normaali ct ja bradykardia. Eli hidas syke.
46 aamulla herättyä. Päivällä yli 50. En ole urheilija.
Vierailija kirjoitti:
100-120
Tuo kertoo terveydelle haitallisen huonosta kunnosta, fyysisestä sairaudesta tai psyykkisestä häiriötilasta (esim. kova stressi).
Vierailija kirjoitti:
100-120
Jos et ole trolli ja leposykkeesi on tuota luokkaa -> lääkäriin.
Mulla on helposti 90 aamulla herätessäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100-120
Tuo kertoo terveydelle haitallisen huonosta kunnosta, fyysisestä sairaudesta tai psyykkisestä häiriötilasta (esim. kova stressi).
Niin kertoi. Burnouttasin, kuten sanoin.
Vierailija kirjoitti:
100-120
Näin minullakin kun sitä jossain mitattiin. Ja korkea verenpaine. Sain lääkityksen, mutten ole vuosiin saanut uusittua reseptiä. Pitäisi varmaan hankkia mittari ja lääkitys...
Tuo kova sykkeeni lääkkeiden sivuvaikutus. Kun en ota lääkkeitä, syke 78-88. Sitten taas verensokeri nousee liikaa
Mun sydämeni on kalitttu helvetttiin.
Vampppyyri imi mut kuiviin. Mussa on enää pelkkää käsidesiä sisässsä.
100-120