Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää minulle, miten jotkut ihmiset

Vierailija
16.04.2020 |

eivät ymmärrä sitä, että koronakuolemia on juuri rajoitusten takian vähänlaisesti. He pitävät rajoituksia turhina määrän takia. Puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti ovat tietyllä tapaa yksinkertaisia ihmisiä. Tiedän että ihan jotkut koulutetutkin ajattelevat rajoituksia turhina.

Vierailija
2/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tosi monet ihmiset ovat aika tyhmiä. He eivät pysty ajatella asioita eri puolilta, vaan esim. näkevät tässä tilanteessa, että minä olen ihan terve, joten voin mennä mihin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa kun 8/10 on laitoksissa tapahtuneita kuolemia niin rajoituksilla ei ole mitään merkitystä niiden suhteen. Ne on terveydenhoidon sisäisiä omia tartuntoja siinä missä kaikki muutkin noro ja sairaalabakteeri epidemiat.

Vierailija
4/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa kun 8/10 on laitoksissa tapahtuneita kuolemia niin rajoituksilla ei ole mitään merkitystä niiden suhteen. Ne on terveydenhoidon sisäisiä omia tartuntoja siinä missä kaikki muutkin noro ja sairaalabakteeri epidemiat.

Katsopa seuraavalla kerralla Espanjan, Italian, USA:n tai Ruotsin tilanne ja tule sanomaan tuo uudestaan.

Vierailija
5/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti ovat tietyllä tapaa yksinkertaisia ihmisiä. Tiedän että ihan jotkut koulutetutkin ajattelevat rajoituksia turhina.

Koulutus ei ole tae siitä että ihminen ei olisi yksinkertainen.

Vierailija
6/6 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä