mä eksyin lukemaan twin flamesta tylsyyksissä....
Voi helvata mitä tuubaa. Ne kirjoittajat varmaan nauraa kun jotkut ihmiset uskoo noihin satuihin. Siis että meillä olisi sielu joka jakautunut kahtia. Twin flame olisi se toinen puolisko ja sitä kaipaa koko elämänsä ajan. Mitä mieltä olette? Olenko oikeassa?
Kommentit (4)
Mulla oli aikanaan pomot jotka olivat "kaksoisliekkejä" toisilleen ja itse kun kattelin sitä touhua vierestä niin kaatoivat vaan bensaa toistensa liekkeihin ja katsoin kuinka molempien elämät meni päin helvettiä. Mutta mikäpä siinä kun sokeena toistaa ittelleen että tää päälleliimattu p**ka pelastaa mut itteltäni... Teki mieli laskea käsi olalle ja sanoa rauhoittavasti että kyllä tekin vielä rauhan löydätte.
Mietin vain onko tuosta lukemisesta nyt jotain hallaa mun psyykelle. Oli niin deeppiä kirjoitusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikanaan pomot jotka olivat "kaksoisliekkejä" toisilleen ja itse kun kattelin sitä touhua vierestä niin kaatoivat vaan bensaa toistensa liekkeihin ja katsoin kuinka molempien elämät meni päin helvettiä. Mutta mikäpä siinä kun sokeena toistaa ittelleen että tää päälleliimattu p**ka pelastaa mut itteltäni... Teki mieli laskea käsi olalle ja sanoa rauhoittavasti että kyllä tekin vielä rauhan löydätte.
Twin flamet tuovat toisilleen rauhan, kyseessä ei ole oikea twin flame suhde jos on riitoja. Näin olen ymmärtänyt.
Ap
Astrologian tasoista tiedettä.