Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalainen "mediheli" lentelee Turussa

Vierailija
15.04.2020 |

Mitähän se täällä tekee.....joko roudataan porukkaa Tukholmasta Turkuun saamaan hoitoa?

flightradar24.com

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä Scandinavian Air Ambulance? Olen itse välillä ihmetellyt sitä, kun olen Oulun lentokentän lähellä olevassa lounasruokalassa nähnyt kyseisen firman haalareihin pukeutuneita henkilöitä lounaalla. Täällä kun kuitenkin normaalisti toimii Finhems.

Vierailija
22/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä näe tätä kopteria flightradarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että ruotsi pyytäisi apua ensimmäisenä norjasta. 

Vierailija
24/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä Scandinavian Air Ambulance? Olen itse välillä ihmetellyt sitä, kun olen Oulun lentokentän lähellä olevassa lounasruokalassa nähnyt kyseisen firman haalareihin pukeutuneita henkilöitä lounaalla. Täällä kun kuitenkin normaalisti toimii Finhems.

Noita on yksityisiä firmoja jotka tekee lääkärilentoja. Vakuutusyhtiöt käyttää. En tiedä tuosta kyseisestä.

Vierailija
25/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmasta on tultu Turkuun hoitoon ennenkin koronaa. Osloon taitaa olla pitempi matkakin.

Vierailija
26/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laskeutui jo. Ainakin jossain välissä oli Ahvenanmaan päällä.

Vierailija
27/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmasta on tultu Turkuun hoitoon ennenkin koronaa. Osloon taitaa olla pitempi matkakin.

Ja Norjan hinnat hei... suomalaiset tekee halvalla. 

Vierailija
28/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli tunti sitten Turussa ja täällä sanotaan että menossa Tukholmaan niin ei voinut vielä laskeutua. Tippui varmaan sitten mereen.

Vierailija
29/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Norjan hinnat hei... suomalaiset tekee halvalla. 

Ei kun sekä Suomi että Ruotsi ovat EU-maita.

Vierailija
30/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeutui sittenkin Kongoon.......yritti piru hämätä ;)

Mihin hiton Kongoon?

Ahvenanmaalle

Vierailija
31/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli tunti sitten Turussa ja täällä sanotaan että menossa Tukholmaan niin ei voinut vielä laskeutua. Tippui varmaan sitten mereen.

Mä vilkaisin sen lennon tiedot, siinä näkyi vain, että on lähtenyt Turusta. Määränpäätä ei lukenut, eli mistähän täällä on saatu se tieto, että oli menossa Tukholmaan? Siitä, kun kyseessä oli Ruotsiin rekisteröity kopteri?

Vierailija
32/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vilkaisin sen lennon tiedot, siinä näkyi vain, että on lähtenyt Turusta. Määränpäätä ei lukenut, eli mistähän täällä on saatu se tieto, että oli menossa Tukholmaan? Siitä, kun kyseessä oli Ruotsiin rekisteröity kopteri?

Siitä arvailin. Mutta Maarianhaminaan laskeutui

Vierailija
33/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopterin kotipaikka on Karolinska Stockholm. Ei muuta käryä asiasta.

Vierailija
34/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi elinsiirto ym. kuljetuksia

Vierailija
35/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen lukeneeni, että Oulussa on yksi pohjoismaiden johtavista kitalakihalkioiden hoitopaikoista, ja sinne tuodaan vauvoja ja lapsia Tanskaa myöden.

Korjatkaa, jos muistan väärin.

Vierailija
36/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyttääjä, tiesitkö?

Vierailija
37/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tarkoittaa sitä, että me saavummekin mökillemme heti Uudenmaan rajan avauduttua. Turha kieltää mökkeilijöitä rasittamasta paikallista terveydenhoitoa, jos on kapasiteettia hoitaa muiden maidenkin kansalaisia.

Vierailija
38/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa sitä, että me saavummekin mökillemme heti Uudenmaan rajan avauduttua. Turha kieltää mökkeilijöitä rasittamasta paikallista terveydenhoitoa, jos on kapasiteettia hoitaa muiden maidenkin kansalaisia.

Oletko synnyttäjä?

Vierailija
39/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen lukeneeni, että Oulussa on yksi pohjoismaiden johtavista kitalakihalkioiden hoitopaikoista, ja sinne tuodaan vauvoja ja lapsia Tanskaa myöden.

Korjatkaa, jos muistan väärin.

Suomessa kaikki halkiot korjataan Helsingissä. Oulussa on kraniofasiaalikeskus jossa tehdään Suomen kalloleikkaukset Helsingin lisäksi. En tiedä tuleeko sinne ulkomailta potilaita.

Vierailija
40/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kapasiteettia ja kapasiteettia... Ruotsihan on ostanut x-määrän paikkoja TYKS:stä, ja maksaa niistä, olivat käytössä tai ei. Eli oikeasti: hei me (varsinaissuomalaiset) tienataan tällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi