Baana auki! Aiotko lähteä mökille?
Kommentit (23)
Mulla ei ole mökkiä, mutta menen silti. Ihan vaan koska mä voin.
Minulla ei ole mökkiä, mutta lähden suhaamaan kehäkolmosen rajaa edestakaisin. Ajan rajan yli, u-käännös, takaisin, u-käännös. Lisäksi soitan autossa täysillä soitinyhtye Scooterin kappaletta How much is the fish.
Huomenna lähden pariksi päiväksi puuhommiin mökille Kanta-Hämeeseen ja vien muutaman uuden kalusteen sinne. Ja varmaan tuon yhden kuorman kuivaa klapia kotiinpäin. Ruuat otan kotoa mukaan joten älkää siellä repikö pelihousujanne.
Lauantaina on kummipoikani synttärijuhlat. Menen heti niiden jälkeen mökille. Ei täällä kaupungissa jaksa homehtua, kun kaikki paikat on kiinni ja iso osa kavereistakin on lähtenyt muualle. Mökillä on enemmän tekemistä ja rennompi meininki, kun naapurit ei ole jatkuvasti kyttäämässä kuinka paljon kavereita mulla käy kylässä.
Olin just pääsiäisen...viikonpäästä uudestaan:)
Olen pystynyt käymään tähänkin asti. Miksi kukaan hankkisi mökkiä jostain uudenmaan ulkopuolelta. Ei niin kauas jaksa ajaa.
Millaisessa asunnossa nro 5 asuu Uudenmaan alueella, kun tuo klapin kuorman mökiltään?
Onko sinulla puulla lämmitettävä sauna vai takka, ei ainkaan koko koti.
Ja puuta saa kotiin toimitettuna saunaan ja takkaan, myös Uudellemaalla, siitä metsänomistajat pitävät huolen.
Pelkkkien klapien takia, ei kannattaisi lähteä mökkiseudulleen tautia levittämään.
Mulla ei ole mökkiä, koska inhoan mökkeilyä, mutta jos olisi niin lähtisin ihan kiusallani 😒
Lähden vasta kesäkuussa. Toivottavasti tilanne on silloin jo rauhoittunut. Kaiken osalta.
Viddu nyt lähen joka kaapuntiin ja kylintiin.
Kesärenkaat jo alla, niin ei tee mieli lähteä kun lunta on tullut aamuisin.
Joo. Mulla on testillä todettu korona. Menen hillumaan mökkikunnan kauppaan ja halailen mummoja. Käyn viemässä naapureille itse tehtyjä leivonnaisia. Vierailen vielä vanhusten hoivakodissakin, jos sisään päästävät. Jos ei, yritän edes ovivahdin saada tartutettua sylkemällä tätä päin.
Lopuksi kun terveyskeskus aukeaa maanantaina, mene sinne odotustilaan ja yskin kaikkia päin, jotka eivät ehdi väistää.
En lähde, mutta en siksi että miettisin koronaa, vaan siksi etten pidä mökillä olosta muulloin kuin lämpimällä ilmalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla on testillä todettu korona. Menen hillumaan mökkikunnan kauppaan ja halailen mummoja. Käyn viemässä naapureille itse tehtyjä leivonnaisia. Vierailen vielä vanhusten hoivakodissakin, jos sisään päästävät. Jos ei, yritän edes ovivahdin saada tartutettua sylkemällä tätä päin.
Lopuksi kun terveyskeskus aukeaa maanantaina, mene sinne odotustilaan ja yskin kaikkia päin, jotka eivät ehdi väistää.
Muista kuvata videolle ja laita YouTubeen!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mökkiä, koska inhoan mökkeilyä, mutta jos olisi niin lähtisin ihan kiusallani 😒
Jäikö sulla uhama- tai murrosikä väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kuvata videolle ja laita YouTubeen!
Hyvä idea, Kuolema saapui mökkikuntaan (Uudeltamaalta), osa 1.
Joo, mökkiä on tulossa katsomaan venäläisperhe. Myyn, jos huolivat.
Asun Jyväskylässä ja kyllä, menen mökille kuten jokaisena viikonloppuna ennen kuin loma alkaa.
Menossa ensiviikonloppuna!