Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä jonka mielestä kuolleita on liian "vähän" ?

Vierailija
15.04.2020 |

Oletko korkeasti koulutettu, matalapalkkainen, yrittäjä, rikas, köyhä, kapitalisti, perussuomalainen, uskovainen, ateisti jne. ja kuinka sinut on kasvatettu? Oliko perheesi ongelmaperhe vai normaali?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu ja tilastotiedettä opiskellut, normaaliperheestä lähtöisin ja normaaliperheessä asuva...

Esim. Osmo Soininvaaralta voisit kysellä tarkemmin.

Vierailija
2/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valkoinen hetero mies ja minusta jokainen turha kuolema on tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut olen

Vierailija
4/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanisti ja terveydenhoitoalan tutkinnon suorittanut tavallinen perheenäiti.

Äitini toimi pitkään Ruotsissa sairaanhoidossa ja olen tässä viime aikoina alkanut miettiä, että olenko omaksunut ajatuksen siitä, että vanhat ja huonokuntoiset ihmiset joutavat kuolla flunssiin ja muihin koronoihin mahdollisesti häneltä, kun Suomessa tuntuu olevan jokaisen laiminlyödyn laitosvanhuksen elämä yhtäkkiä täysin korvaamaton.

Vierailija
5/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa omaa henk.kohtaista "ahnesukupolvi"-agendaansa, kun ei omat vanhemmat halua (ymmärrettävävsti) olla ko. jälkeläisensä tekemisessä, eivätkä aio myöskään perintöä hänelle jättää.

Rölli ei myöskään ole saanut hankittua omistusasuntoa eikä vakinaista työpaikkaa, syynä ahneet ikäluokat (tietenkin aina jonkun muun kuin oma  syy), joten nyt käyttää koronan talousvaikutuksia tekosyynä ajaa omaa vanhusvihaansa.

Haluaisi siis päästä vanhemman sukupolven omaisuuteen käsiksi eliminoimalla nämä, omat tiedot/taidot kun ei riitä varallisuuden hankintaan.

Tämä on siis ainoa syy tämän röllin jatkuviin aloituksiin, aatukinhan aikoinaan syytti tiettyä kansanosaa taloudellisesta kurjuudesta.

"ahnesukupolvirölli" = aatun inkarnaatio 

Vierailija
6/6 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Mitä tuo liian vähän tarkoittaa.

Mistä koitat hakea yleistyksiä naurettavan aloituksen perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme