Poikani(29v) asuu vielä kotona
Kommentit (21)
Mikä siinä jos kaikille sopii. Suomessa ollaan epätavallisia sen suhten kuinka aikaisin lähdetään kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksuaalikokemusta ja onko kil-ttis?
Eipä minua poikani seksielämä kiinnosta. Ei täälä kyllä naisia ole näkynyt kylässä.
Onko tässä mielestäsi jokin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, eikö poika halua itsenäistyä.
https://www.researchgate.net/figure/Average-age-at-leaving-home-by-coun…
ehkä tämä linkki sitten pääsee läpi
en jaksa edelleenkään etsiä parempaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako huolestua?
Miksi olet kasvattanut hänestä paapotun reppanan?
Olet tehnyt valtavan suuren karhunpalveluksen omalle lapsellesi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.researchgate.net/figure/Average-age-at-leaving-home-by-coun…
ehkä tämä linkki sitten pääsee läpien jaksa edelleenkään etsiä parempaa
Tämäkin tilasto kertoo sen, että Suomessakin pojat paapotaan ja passataan pilalle. Tytöiltä odotetaan itsestä ja muista huolehtimista sekä hyvää käytöstä pienestä pitäen. Poikia kasvatetaan sairaalla seksistisellä "pojat on poikia" -meiningillä: Mitään ei tarvitse tehdä kotona yhteisen hyvän eteen eikä huonoon käytökseenkään puututa, koska "eihän pojat tykkää olla paikoillaan" ja "eihän pojat tykkää siivota" ja "pojat on sellasia sotkuisia ja rasavillejä". Eivät muuten ole sen enempää kuin tytötkään. Tytöiltä vaan ei siedetä vastaavaa.
Opettakaa ne lapsenne sukupuolesta riippumatta huolehtimaan itsestään ja toisista sekä yhteisestä kodista. Älkää kantako kaikkea eteen valmiina, vaan opettakaa omatoimisuutta ja pärjäämistä. Silloin lapset haluavat muuttaa lapsuudenkodistaan viimeistään 20-vuotiaina.
Melkoinen luuseri. Lapsi ei kasvata itse itseään ja tässä lopputulos.
Suurin osa ihmisistä asuu kotonaan. Aika harvat asuvat hotelleissa tai kaverin sohvalla.
Viimeistään nyt häneltä pitäisi lopettaa rintaruokinta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä asuu kotonaan. Aika harvat asuvat hotelleissa tai kaverin sohvalla.
Ihanan lojaali olet toiselle peräkamarinpojalle ja siitä pluspisteet sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, eikö poika halua itsenäistyä.
No eikö se nyt ole jokseenkin selvää, että ei halua. Mies on kohta 30-vuotias ja pyörii vanhempien nurkissa.
Tunnistan tyypin. Se menee impenä hautaan ja on työttömänä suurimman osan elämäänsä tet-jaksoja lukuunottamatta.
Käske sen tehdä testamentti ajoissa, ettei mene perintö valtiolle.
Itse asuin kotona 28v asti ja sitten vanhemmat ehdotti että voisin ostaa asunnon itselleni.
Tehkää te samoin. Luultavasti pojalla ei ole mitään yksin asumista vastaan, se vain ei ole saanut asiaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asuin kotona 28v asti ja sitten vanhemmat ehdotti että voisin ostaa asunnon itselleni.
Tehkää te samoin. Luultavasti pojalla ei ole mitään yksin asumista vastaan, se vain ei ole saanut asiaa aikaiseksi.
"ei ole saanut aikaiseksi" tarkoittaa, että on niin paapottu ja lellitelty vauva vielä lähes kolmikymppisenä, ettei kykene lainkaan huolehtimaan itsestään.
Kannattaa. Koska ajattelit kantaa aikuisen vastuusi ja potkaista sen pellolle ?
Zinc
Osaako hoitaa asioita: pankki-, vuokra-, ruoka-, pyykki-, siivous-, hygieniaasioita omatoimisesti? Tämän ikäinen yksin tai parisuhteessa asuva oppii nämä asiat. Asia hankaloituu, jos kolmevitosena joutuu opettelemaan.
Onko seksuaalikokemusta ja onko kil-ttis?