Tiesitkö kiusaaja että ambilanssin turhasta tilaamisesta naapurille voit saada massavat sakot?
Sillä se lanssi on velvoitettu kertomaan kuka oli "huolesi" takana.
Ja todistaa oikeudessa.
Että lopettelehan nyt se touhusi täällä. Sinusta joka olet nyt lähettänyt monta viestiä tällaisesta ollaan ilmoitettu jo eteenpäin.
Kommentit (11)
Myös ne yölliset ovikellon soittelut ovat häirintää ja alueellamme on kamera, et sitten huomannut? Joten lopetahan nyt tämä touhuilusi.
Ap, kerro edes paikka- tai maakunta. Nyt en tiedä pitääkö minunkin lopettaa.
Hyvä tietää. En ikinä soita lanssia kenellekään muulle kuin itselleni. En halua sakkoja vahingossa.
Mä oon kerran soittanut naapurille ambulanssin, mutta en kyllä edes kertonut nimeäni häkeen.
Mihin tuo 15000 euron sakko perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo 15000 euron sakko perustuu?
Sopiva pyöreä luku, etkö ymmärrä?
Mitä jos on aidosti huolissaan psykoottiselta naapurista?
Äiti vietiin ambulanssilla päivystykseen ja sieltä ohjattiin edelleen geripsykiatriselle ja hyvä niin. Toki hän itse oli sitä mieltä, että ihan turhaan.
Miten käytännössä voi syyttää jos naapuri on oikeasti luullut kyseessä olleen hätätilanne? Ymmärrän jos toistuvasti kiusataan soittamalla 112, mutta itse olisin ainakin kiitollinen, että naapuri välittää ja soittaa apua jos on huolissaan. Suomessa on miljoona yksinasuvaa jotka voivat saada sairaskohtauksen kotona eikä itse pysty soittamaan apua itselleen.
15 000 e on sakot.