Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rajoitteita aletaan purkaa - ONKO PAKKO LÄHTEÄ LIIKKEELLE ?

Vierailija
15.04.2020 |

Voiko valtio pakottaa ihmiset töihin ja kouluun tilanteessa missä valtio ei pysty takaamaan turvallisuutta esimerkiksi rokotteella tai osoittamalla että virusta ei enää ole.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jääkää ihmeessä kotiin kökkimään jos koette tarpeelliseksi. Niin on voinut tehdä aina tähän astikin ja osa kansalaisista elää neljän seinän sisällä liki koko elämänsä. Ei kukaan pakota pihalle mutta lopettakaa se mussutus siitä, että kaikkien muidenkin pitäisi pysyä sisällä hamaan tulevaisuuteen! Älkääkä toki valittako jos jäätte jostain eduista(vaikka palkka) paitsi sen takia, että olette päättäneet olla loppu vuoden kotona. Oma valinta! Minä en aio!

Vierailija
22/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lähden kun pääsee, muuten pää räjähtää, molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää hesalaiset vain omalla puolellanne rajaa älkääkä läpsytelkö siitä yli! Mitään röyhkeitä maalletunkeutujia ei täällä tarvita.

24/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!!! Silloin lähdetään töihin täydellä rytinällä!! 🎢🎡🎠😍 Ollaan kaikki työntekijät koko ajan lähtökuopissa odottamassa lupaa! 🏃‍♀️🏃‍♂️

Vierailija
25/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää hesalaiset vain omalla puolellanne rajaa älkääkä läpsytelkö siitä yli! Mitään röyhkeitä maalletunkeutujia ei täällä tarvita.

Pitäisikö Tornion rajan tuijottajaveteraanit jalkauttaa taas Uudenmaan rajan valvontaan, kun poliisi ja armeija luopuu leikistä?

Vierailija
26/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää nyt sitten ne mökkinne, niin kuin lupasitte, kun paikalliset alkoivat pitää teitä saastaisina. Vai joko unohtui?

Vierailija
27/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykööt kotona ne ketkä haluaa. Ihan rauhassa. Eihän heidän tarvitse stressata yhtään vantaalaisten mökkimatkasta Lopelle.

Ravintolat ja muut huvitukset ovat kiinni vielä reippaasti yli kuukauden.

Vierailija
28/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti on pisin rajoitus tällä hetkellä?

Vierailija
29/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti sinä myöskin kieltäydet silloin yhteiskunnantukien nostamisesta. Vai mitä?

Vierailija
30/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti sinä myöskin kieltäydet silloin yhteiskunnantukien nostamisesta. Vai mitä?

Tätä menoa ne jäävät historiaan.

Vierailija
31/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän rajoituksen 31.5.2020 - onko muita päivämääriä? Mitkä kaikki rajoitukset ovat toistaiseksi voimassa olevia?

Vierailija
32/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jääkää ihmeessä kotiin kökkimään jos koette tarpeelliseksi. Niin on voinut tehdä aina tähän astikin ja osa kansalaisista elää neljän seinän sisällä liki koko elämänsä. Ei kukaan pakota pihalle mutta lopettakaa se mussutus siitä, että kaikkien muidenkin pitäisi pysyä sisällä hamaan tulevaisuuteen! Älkääkä toki valittako jos jäätte jostain eduista(vaikka palkka) paitsi sen takia, että olette päättäneet olla loppu vuoden kotona. Oma valinta! Minä en aio!

Minusta olisi parempi että monet saisivat ja jäisivät kotiin niin minä ja monet muut joiden on koko ajan ollut pakko liikkua sen palkan takia olisimme paremmassa turvassa.

Vierailija
33/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset eivät vaikuta minun liikkumiseeni, joten "lähde" liikkeelle. Kun rajoitukset päättyvät - tai purkautuvat - niin todennäköisesti silloin työ alkaa, mutta en ajattele sitä pakkona vaan mahdollisuutena.

Jos joku haluaa juhlia kunnolla rajoitusten päättymistä, niin hänellä on siihen täysi oikeus.

Vierailija
34/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tiedän rajoituksen 31.5.2020 - onko muita päivämääriä? Mitkä kaikki rajoitukset ovat toistaiseksi voimassa olevia?

Yritin itse löytää vastauksen. Rajoitukset ovat voimassa vielä yhden kuukauden, 13.5.2020 asti.

Mikä se päivämäärä sitten oli, että toukokuun viimeiseen, onko sellaista?

Vierailija
35/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pienintäkään aikomusta liikahtaa minnekään ennen lääkettä tai rokotetta.

Sama.

Olet vapaamatkustaja, lurjus.

Vapaamatkustaja mistä ?

Zinccis

Olaanko me menossa samaan paikkaan ?

Odotat että muut tarjoaa sinulle ilmaisen joukkosuojan mutta et itse tee sen eteen mitään.

Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil

Zinc

Mä en odota teiltä yhtään mitään. Mä TIEDÄN paljonko mulla on päiviä jäljellä.

Vierailija
36/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti kohti Torniota katsomaan miltä se rajavalvonta näyttää.

Vierailija
37/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jesus olisi elänyt minun ikääni, niin olisi tiennyt paljon enemmän.

Zitzsche

Vierailija
38/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin itse löytää vastauksen. Rajoitukset ovat voimassa vielä yhden kuukauden, 13.5.2020 asti.

Mikä se päivämäärä sitten oli, että toukokuun viimeiseen, onko sellaista?

Ravintolat taidettiin määrätä kiinni oleviksi 31.5 saakka.

Vierailija
39/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi parempi että monet saisivat ja jäisivät kotiin niin minä ja monet muut joiden on koko ajan ollut pakko liikkua sen palkan takia olisimme paremmassa turvassa.

Täällä sama ja minä jään ihan mielelläni ilman sitä palkkaa kun ei se paljoa eroa tt-tuesta mitä saisin. Niin että menkää vaan ryysimään niihin busseihin ja juniin. Minä en sinne sitten enää tule. Suosittelen samaa matalapalkkaisille, miksi meidän pitäisi jatkuvasti itsemme vaarantaa kun toisilla sattuu olemaan tylsää kotona.

Vierailija
40/41 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama ja minä jään ihan mielelläni ilman sitä palkkaa kun ei se paljoa eroa tt-tuesta mitä saisin. Niin että menkää vaan ryysimään niihin busseihin ja juniin. Minä en sinne sitten enää tule. Suosittelen samaa matalapalkkaisille, miksi meidän pitäisi jatkuvasti itsemme vaarantaa kun toisilla sattuu olemaan tylsää kotona.

Asia saattaa tulla ajankohtaiseksi, kun hallitus rahapulassaan joutuu leikkaamaan tukia.