Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua pelottaa lapseni puolesta
Kommentit (2)
Voimia ja lapselle pikaista tervehtymistä. 💗 Onneksi lapset ovat taistelijoita. Ymmärrän että kamala tilanne, itsellenikin oman lapsen sairastumiset ovat olleet aina hirvittävimpiä kaikista. Sikainfluenssa aikanaan, mutta siitäkin selvittiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voimia ja pikaista paranemista pienelle <3 Lähtekää herkästi lääkäriin, jos tuntuu tilanteen pahenevan. Mahd. paljon nestettä ja seurantaa. Ymmärrän pelkosi. Voimia <3