Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo jättää minut 15 vuoden jälkeen korkeakoulutetun vuoksi!

Vierailija
14.04.2020 |

Surettaa ja pelottaa tulevaisuus. Perhe hajoamassa, minä jäämässä ihan yksin. Mies, jolla kaksi yliopistotutkintoa, on löytänyt uuden naisen, yliopistotausta ja kulttuuripersoona. Minä olen yo, merkonomiopinnot jäi kesken kun pääsin unelmatyöhön. Luulinkin olevani se ihan trophy wife, nuori, kaunis ja jännittävässä ammatissa. Lisämausteena kaksi ihanaa lasta. Pari vuotta mies on tavannut tätä “sielunkunppania” nyt aikovat täydellistää suhteensa. Minä saan lähteä kotoani, nyt työttömänä ja lomautettuna, parhaan nuoruuteni menettäneenä, kohta nelikymppisenä, kouluttamattomana. “sun
Kanssa ei voinut koskaan puhua mistään oot vain tyhjä kuori mä tarvitsen ihmisen”, näin sanoi mies 15 vuoden edustamisen ja yhteisen ajan jälkeen. “Voit viedä multa tuhkatkin pesästä muttet voi viedä multa tunteita ja ajatuksia, ne ei ole kohdistunut ikinä suhun!” Luulin et oltiin unelma perhe, niin mulle oltiinkin, mut ilmeisesti hälle ei!
“Petetty ja jätetty”

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei oo ikuista.

Vierailija
2/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä vapaudun kohta jos se toi oppilas saa kohta sitä graduaan valmiiksi.

Vierailija
4/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lapset jää miehelle, jotta voit keskittyä paremmin omaan elämääsi, saada uusi työpaikka yms.?

Vierailija
5/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Aika kuluu ja naiset vanhenee. Hittoakos sitä persaukisia ruppanoita elättämään kun suku on jo jatkettu.

Vierailija
6/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Sielunkunppani”, “unelma perhe” Juu ei

Vierailija
7/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kyllä oikein onnistunut tämä aloitus. Kun ei lähde, niin ei lähde. 

Vierailija
8/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Antaisin kuitenkin 1/5, koska mies poikkeuksellisesti lähti koulutetumman, eikä nuoremman mukaan.

Vierailija
9/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Antaisin kuitenkin 1/5, koska mies poikkeuksellisesti lähti koulutetumman, eikä nuoremman mukaan.

On se varmaan nuorempikin. Mies voi väittää, että se johtuu sielunkumppanuudesta, mutta oikeasti se johtuu miehen keski-iänkriisistä.

Vierailija
10/10 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uus “nainen” on 45 vuotta!!! Mieheni on yli 50. Naisella on avioliitto takana. Ja ei tod ole mikäänn hehkeä kaunotar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän