Oon 23v mies ja näytän yhä ihan pikkupojalle en tule saamaan naisseuraa ikänäni.
Toisaaltaan eipä tuo haittaakkaan sillä ei mulla ole juurikaan minkäänlaisia seksuaalisiahaluja tai läheisyyden kaipuuta.
Epäilen, että mulla on varmaan jokin sairaus mikä liittyy hormoonitoimintaan.
Ikäänkuin fyysinen kehitykseni olisi jäänyt puutteelliseksi.
Olen myös lyhyt n. 170cm kaikista epänormaaleinta onkin muut seikat.
Näytän ulkonäöllisesti omasta mielestäni ihan pikkupojalle 14-16 vuotiaalle ja minua luullaankin kokoajan alaikäiseksi.
Olen tosi pieniluinen, kapea ja nuorennäköinen naamasta.
Ääneni myös muistuttaa enempi semmoista esiteinin ääntä...
Olen tehnyt kaikkeni tämän asian edistämiseksi. Lääkäriin mukaa veriarvot kunnossa mutta testot ovat hieman matalat ikäisekseni..
Muka mitään fyysistä vikaa ei ole. No itse olen sitä mieltä että aivan varmasti on.
En ole ikänäni ollut minkäänlaisessa kontaktissa tyttöihin tai naisiin.
Itseasiassa saan naisilta jopa päivittäin hymyileviä katseita, mutta en usko että kukaan heistä valmis tosiasiassa tämmöisen kanssa mihinkään.. Yleensä käännän katseen pois vain..
Olen myös sosiaalisesti kömpelö ja jollain tavalla siinäkin lapsen tasolla.
En onneksi kovin suurta halua seurusteluun koe ja ehkä hyvä niin.
Taidan elää ja kuolla yksin..
Kommentit (33)
Serkkuni on aina ollut poikamaisten miesten perään. Tuskin on ainoa.
Itse olen 30 vuotias ja näytän ihan 22 vuotiaalta kuulemma... Vedän puoleeni vanhempia tai nuorempia, mutten omanikäisiä.
Noh pääset sitten jonkun yh-äidin elättäjäksi kun täytät 30.
Lopettakaa tämä ruikutus ja TEHKÄÄ asialle jotakin. Tilaa nyt lääkäriaika yksityiseltä, ihan heti.
Tai sulje suusi.
Jäin miettimään, miltä einstein kuulostaa kunnes luin uudelleen.
Kasvat vielä. Tosi moni alle 30v näyttää nuorelta. Ola Rapace, ruotsalainen näyttelijä näyttää nyt 50 vuotiaana mieheltä, ennen sitä ihan pojalta.
Minäkin sain pakit hieman vanhemmalta naiselta, kun luuli minua 10v ikääni nuoremmaksi. Kyllä söi miestä.
Pystytkö muuttamaan itseäsi miehekkäämmäksi? Esim. sängen / parran kasvattaminen, hiusten malli, vaatteet? Oletko käynyt yksityisellä lääkärillä, joka voisi määrätä testosteronia?
Se että ei ole haluja seurustella tai edes seksuaaliseen kanssakäymiseen, naisten tai miesten kanssa, kuulostaa kyllä siltä että ei ole hormonit kohdallaan kun kuitenkin kyse nuoresta aikuisesta.
Puheterapeutti voisi ehkä auttaa äänen käytössä jolloin ääni madaltuisi. Yhdelle työkaverille aikanaan kävi niin.
Up