Nainen, mitä mieltä olet nelikymppisestä miehestä joka ei ole alentunut harrastamaan seksiä?
Onko tuollainen mies mielestäsi täydellinen luuseri?
Kommentit (24)
Että parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Jos se on periaatepäätös, niin sittenhän se on ihan kunnioitettavaa. Maailman sivu selibaattia on pidetty merkkinä itsekurista ja henkisyydestä. Ihan hyviä ominaisuuksia. Puolisoksi en kyllä varmaankaan ottaisi, koska ainoa syy hankkia mies on saada seksiä. Ja luultavasti sun olis vaikea suhtautua seksiin, vaikka päättäisit luopua selibaatistasi minun takiani. Tuskin osaisit olla himosta sekaisin minun edessäni.
Kerro minulle, ap, miksi ja miten tuollainen asia kävisi minulle jostain miehestä ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on periaatepäätös, niin sittenhän se on ihan kunnioitettavaa. Maailman sivu selibaattia on pidetty merkkinä itsekurista ja henkisyydestä. Ihan hyviä ominaisuuksia. Puolisoksi en kyllä varmaankaan ottaisi, koska ainoa syy hankkia mies on saada seksiä. Ja luultavasti sun olis vaikea suhtautua seksiin, vaikka päättäisit luopua selibaatistasi minun takiani. Tuskin osaisit olla himosta sekaisin minun edessäni.
Miksi hankkisit puolisoa ollenkaan? Eikö olisi helpompi vain panna menemään satunnaisten tyyppien kanssa, jos kerran henkisemmät asiat eivät ole sinulle oleellisia?
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle, ap, miksi ja miten tuollainen asia kävisi minulle jostain miehestä ilmi.
Niin, ei se varmaan kävisi ilmi, sillä moni nainen on vakuuttunut siitä että varsinkin komeat miehet ovat harrastaneet seksiä useiden naisten kanssa. Eivätkä usko vaikka toisin sanoisi.
Ehdottomadti epäkiinnostava.
Pidän uteliaista, sensuelleista ja lämpimistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomadti epäkiinnostava.
Pidän uteliaista, sensuelleista ja lämpimistä ihmisistä.
?
Joillakin elämä on mennyt niin, aina ei mene kaikki karkit tasan
Iästä riippumatta, jos seksi on jollekulle alentumista, pitäisin sitä outona.
Ei ole luuseri. Luuseri on samanikäinen häntäheikki. Kuvottava suorastaan. Sinä oot kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se varmaan kävisi ilmi, sillä moni nainen on vakuuttunut siitä että varsinkin komeat miehet ovat harrastaneet seksiä useiden naisten kanssa. Eivätkä usko vaikka toisin sanoisi.
Miksi minä keskustelisin jonkun miehen kanssa hänen seksielämästään?
Onko sinusta niin, että seksin harrastaminen on kuin alentuisi eläimen tasolle, vai mistä tuo sana tuli? Ei olla vielä henkiolentoja, jotka sikiää pelkästä ilmasta. Mutta jos asenne on tuo, kannattaa etsiä nainen joka ei seksiä kaipaa. Niitäkin on.
Ongelma ei ole se, että olet nelikymppisenä neitsyt, vaan se että käytät termiä "alentua harrastamaan seksiä". Kyllähän tuo kertoo selkeästi ajatusmaailmasi olevan sellainen ettei meillä olisi mitään yhteistä. Luuserina en sinua pidä, mutta kieltämättä mieleen tulee varsin erikoinen tyyppi. Esim. erittäin syvästi ja lahkolaisesti uskonnollinen ja muita tuomitseva.
Kiitos mielenkiintoisista vastauksista.
Ap
Jos ei ole onnistunut saamaan ketään seksikumppanikseen nelikymppisenä on luuseri.
Jos ei ole harrastanut seksiä nelikymppisenä periaatteesta on munkki tai nunna.
Tässä ne vaihtoehdot ovat.
Mitä tarkoitat ”alentunut”?
En kyllä oikeen mitään, jokainen tekee niinkuin itse haluaa...
Sexin harrastaminen naisen kanssa on epämiellyttävää! Oman käden kautta tulee onni ja pelastus.
On ja me kaikki naiset halveksimme sinua syvästi.