Onko teidän päiväkodissa kevätjuhlat?
Ihmettelen, kun meidän päiväkodissa meinaavat pitää toukokuussa ihan kevätjuhlat.
Lapset siis olleet nyt kotona, toinen eskarilainen ja opettaja kovasti puhuu kevätjuhlaesityksestä yms. opettaja siis soittaa viikottain lapsille ryhmäpuhelun.
Itse kun olen taas lapsilleni puhunut, että ei välttämättä mene tänä keväänä lainkaan enää päiväkotiin, eikä olla myöskään perheen ulkopuolisten kanssa tapailtu tai edes leikitty ulkona saati sisällä...
Meillä riskiryhmään kuuluvia perheessä muutenkin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jossain pikkukunnassa.
Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on monessakaan. Ja eihän vielä edes tiedä saako toukokuun lopussakaan mitään pitää. Tuskin.
Minkä ihmeen ryhmäpuhelun päiväkotilapsille
Siis opettajat soittavat viikottain kotona oleville ryhmäläisille päiväkodissa olevien lasten kanssa. Ap
Ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten siellä on vähän joku pihalla oleva opettaja.
En usko että Helsingissä mistään juhlista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on monessakaan. Ja eihän vielä edes tiedä saako toukokuun lopussakaan mitään pitää. Tuskin.
Siis opettajat soittavat viikottain kotona oleville ryhmäläisille päiväkodissa olevien lasten kanssa. Ap
Miksi ihmeessä?
Tuskin on, ja vaikka olisi, ei meistä kukaan osallistu.
En ole ollut päiväkodissa kohta 40 vuoteen.
No ette taida asua ainakaan jossain Meri. Rastilassa. Soittelu koteihin olisi vähän haastavampaa 😁
Olisi väärin puhua lapsille nyt juhlista kun niitä tod.näk ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ymmärtänyt väärin. Tai sitten siellä on vähän joku pihalla oleva opettaja.
En usko että Helsingissä mistään juhlista puhutaan.
No kyllä ihan ovat jo suunnitelleet päivämäärää myöten. Kuulema "turvavälejä pitäisivät"... En kyllä tiedä miten.
Ehkä ovat hieman muutenkin rennosti suhtautuneet kaikkiin tartuntatauteihin yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi väärin puhua lapsille nyt juhlista kun niitä tod.näk ei voi pitää.
Tätä mieltä itsekin olen. Kovasti nyt vaan haluavat ne kevätjuhlansa, kun on eskareiden todistustenjakokin yms.
Elävät jotenkin ihan omassa kuplassaan siellä päiväkodissa kai, tuntuu siltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ette taida asua ainakaan jossain Meri. Rastilassa. Soittelu koteihin olisi vähän haastavampaa 😁
Jaa, kuinka niin? Yhden viikottaisen puhelun soittaminen vie n. 5-10 min.
Olen itse Helsingissä päiväkodissa ja kuulostaa oudolta sillä päiväkodeissa on tosi vähän lapsia ja ryhmiä yhdistelty.
Kannattaa kysyä ja kertoa mielipide asiasta. Ainakaan meidän päiväkodissa ei juhlia pidetä sillä vaikka rajoitteita jo purettaisiinkin niin joukko kokoontumisista ei oteta riskiä vielä toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kuinka niin? Yhden viikottaisen puhelun soittaminen vie n. 5-10 min.
Kieli..
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Helsingissä päiväkodissa ja kuulostaa oudolta sillä päiväkodeissa on tosi vähän lapsia ja ryhmiä yhdistelty.
Kannattaa kysyä ja kertoa mielipide asiasta. Ainakaan meidän päiväkodissa ei juhlia pidetä sillä vaikka rajoitteita jo purettaisiinkin niin joukko kokoontumisista ei oteta riskiä vielä toukokuussa.
Onkohan tästä annettu jotain yleistä suositusta päiväkodeille vai onkohan tosiaan täysin päiväkodinjohtajan päätettävissä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä ja kertoa mielipide asiasta. Ainakaan meidän päiväkodissa ei juhlia pidetä sillä vaikka rajoitteita jo purettaisiinkin niin joukko kokoontumisista ei oteta riskiä vielä toukokuussa.Onkohan tästä annettu jotain yleistä suositusta päiväkodeille vai onkohan tosiaan täysin päiväkodinjohtajan päätettävissä? Ap
Eikös valmistuvillekkin jo ollut joku suositus että juhlat syksyyn
Yli 10 henkilön kokoontumiset kielletty. Jos sitä ei kumota, ei voi juhliakaan olla. Hallitus on päikyntädinkin yläpuolella.
Ja siis toi kielto on voimassa toukokuun loppuun. Ei tule mitään juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis toi kielto on voimassa toukokuun loppuun. Ei tule mitään juhlia.
Eikö toi yli 10 hengen kielto ollut 13.5. asti?