Lidlin valmislasagne oli ihan saatanan pahaa!
tarjouksesta ostin ja petyin. kuin se voi olla noin pahaa? miten noin yksinkertaisen ruuan voi saada noin pahan makuiseksi?
Kommentit (23)
Yleensä kaikki maistuu, mutta ei Lidlin lasagne.
Kerran mäkin erehdyin ostamaan sitä, ei koskaan enää! Todella pahaa oli.
Oletteko maistaneet Poutun ja Xtran lasagneja? Miten vertautuu Lidlin myymään?
Ai se, joka kypsennetään itse uunissa?
Hirvein makuelämys on ollut Lidlin hampurilaiset. Niitä oli tarjouslootassa, niin kokeiltiin. Hyi että! Pihvi oli aivan hirveää. Roskiin lensi.
En ole koskaan maistanut (en syö lihaa), mutta mun miehen mielestä se on niin hyvää, että vetää kilon kerralla naamaansa...
Sehän on tarjouksessa vasta ensi maanantaista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko maistaneet Poutun ja Xtran lasagneja? Miten vertautuu Lidlin myymään?
Muistaakseni joskus söin Poutun lasagnea ja oli kyllä yhtä surkeeta kuin Lidlin, yök.
Miksi ette tee itse? Pikkusen täytyy nähdä vaivaa mutta maku on aivan eri.
Siinä on liikaa jotain timjamia. Tuunaamalla tulee ihan syötävää, lidlin salaattijuustokuutioita ja lidlin medium salsaa päälle. Peittyy ne yrtin maut.
Vierailija kirjoitti:
Tällaselle ruoanlaittoa inhoavalle se on ’pikkusen’ liian vaivalloista. Kokkikartanon valmis lasagne on todella hyvää, melkein kuin itsetehdyn makuista, sitä mä syön mielelläni.
En tiedä lasagnestä, mutta Lidlin pizzapohjat tomaattisoseella ovat pelastaneet perjantaimme!
Lapset haluavat tehdä omat pizzat ja maistuu ihan kuin ravintolassa - paitsi ei yhtä rasvaista ja ylihintaista kuin Kotipizza tai epäterveellistä pakastepizzaa!
Suosittelen lämpimästi!
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on kaikki ala-arvoista, noi einekset.
Ajattele missä se on tehty ja mistä?
Kuka syö jotain eineksiä? En mä ainakaan. Ostan ehtaa lihaa lidlistä ja valmistan 100% ruokani itse niin tiedän mitä laitan systeemiini.
Lasagne on parasta itse tehtynä - ja nythän on aikaa tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaselle ruoanlaittoa inhoavalle se on ’pikkusen’ liian vaivalloista. Kokkikartanon valmis lasagne on todella hyvää, melkein kuin itsetehdyn makuista, sitä mä syön mielelläni.
Miksi inhoat ruuanlaittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on kaikki ala-arvoista, noi einekset.
Ajattele missä se on tehty ja mistä?Kuka syö jotain eineksiä? En mä ainakaan. Ostan ehtaa lihaa lidlistä ja valmistan 100% ruokani itse niin tiedän mitä laitan systeemiini.
Minäkin ostan aina luomujauhelihan Lidlistä: se on halvinta kotimaista luomulihaa ja tosi laadukasta (paketti on vähän pieni 300g), joten laitan kaksi kerralla. En pysty syömään muuta kuin luomulihaa!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lasagnestä, mutta Lidlin pizzapohjat tomaattisoseella ovat pelastaneet perjantaimme!
Lapset haluavat tehdä omat pizzat ja maistuu ihan kuin ravintolassa - paitsi ei yhtä rasvaista ja ylihintaista kuin Kotipizza tai epäterveellistä pakastepizzaa!
Suosittelen lämpimästi!
Samoin ne tuorepizzat siinä vieressä. Neljän juuston ja kinkkujuusto. Niistä saa Itse täyttämällä sellaisen kun haluaa. Olivat tosin parempia alkuun, nyt vähän pienempiä ja pohja vähän erilainen.
Kokeile Stockan Herkun lasagneja, joita myydään S-ryhmän kaupoissa. Itse elän vuohenjuusto-pinaattilasagnella.
Ai, musta taas hyvää. No makuja on monia.