Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin seurustella serkun pojan kanssa?

En tiedä mitä tehdä
14.04.2020 |

Eli siis mun serkulla on poika joka on saman ikäinen kuin minä ja me tullaan tosi hyvin toimeen aina kun nähään. Ja mulla ois sellanen ongelma että taidan olla ihastunut häneen jo monta vuotta...

Siksipä haluaisin kysyä että onko ok olla ihastunut serkun poikaan? Entä sitten jos sen kanssa alkaisi seurustella? Kertokaa mielipiteenne asiasta kiitos.

Ja oisko jollain jotain vinkkejä miten lähentyä pojan kanssa muuten kuin juoksemalla saman viltin alle : D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkunkin kanssa on jo ok. Hänen lapsen kanssa on jo kaksinverroin ok (puhtaasti geneettisesti ajateltuna). Se miten sukusi asian näkee on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikait siinä, mahdolliset ongelmat liittyy lähinnä lisääntymiseen. Tiedän naisen, joka on syntynyt kuurona, koska hänen vanhempansa olivat tietämättään sukua toisilleen. Mutta silti huono tuuri, eihän noita voi koskaan täysin välttää muuteenkaan.

Kätevää järjestää häät ja muut juhlat kun tarvitsee kutsua vain yksi suku. Tosin voi olla ehkä vähän kiusallista.

Vierailija
4/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ok, eikä mitenkään laitonta. Missä tilanteissa näätte tai millaista yhteydenpito on muuten ollut elämässä? Oletko seurustellut tai elänyt ennen kenenkään muun kanssa? Näitä on hyvä miettiä ennen kun ottaa yhteyttä jollain tavalla.

Vierailija
5/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pikkuserkku? Itse en pystyisi, mutta eikai tuossa mitään.

Vierailija
6/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Liian läheistä sukua.

Mietippäs mitä sinun serkkusi olisi suhteesta mieltä? Ja Geneettisesti läheistä sukua olevien lapsille voi todennäköisemmin tulla kehitysvammaa, erikoista ulkonäköä tms. ongelmaa. Tiedän 2 serkkua jotka meni keskenään naimisiin, molemmat normaalin näköisiä, mutta heidän lapsensa ja lapsenlapsensa ovat erikoisen näköisiä, hiukan epämuodostuneita kasvoista/kasvojen lihaksisto näyttää epänormaalilta. Sen verran epämuodostuneen näköisiä että kaikki tuijottaa.

Vierailija
7/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosmiehet sanovat

Mitä serkumpi sitä herkumpi

Itse en kyllä lähtis tohon

Vierailija
8/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippäs mitä sinun serkkusi olisi suhteesta mieltä? Ja Geneettisesti läheistä sukua olevien lapsille voi todennäköisemmin tulla kehitysvammaa, erikoista ulkonäköä tms. ongelmaa. Tiedän 2 serkkua jotka meni keskenään naimisiin, molemmat normaalin näköisiä, mutta heidän lapsensa ja lapsenlapsensa ovat erikoisen näköisiä, hiukan epämuodostuneita kasvoista/kasvojen lihaksisto näyttää epänormaalilta. Sen verran epämuodostuneen näköisiä että kaikki tuijottaa.

Joo alapeukuttakaa vaan, mutta tämä on totta ja oikeasti tapahtunut. Ja tuolla ylempänä toinen kertoi että sukua toisilleen oleva pariskunta sai kuuron lapsen.

Itse en alkaisi parisuhteeseen serkun tai serkun lapsen kanssa.

Vierailija
9/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pikkuserkku? Itse en pystyisi, mutta eikai tuossa mitään.

Koko Syvä Joki täällä alapeukuttamassa:D.

Vierailija
10/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä tarvitaan useampi sukupolvi sisäsiittoisuutta, ennen kuin kehityshäiriöitä alkaa ilmetä sen enempää kuin muillakaan.

Vierailija
11/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten läheisiä olette serkun kanssa. Oon itse kasvanut serkkujeni kanssa ja ne on mulle kuin veljiä, joten ajatuskin oksettaa.

Vierailija
12/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Family strokes :D Olis aika hottia mulle hehehe

Vierailija
13/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos tulette hyvin toimeen niin älä anna muiden ihmisten mielipiteiden lannistaa. Kyllähän toiset saattavat alkaa seurustella vaikka lapsuuden kaverin kanssa, joten pitkään jatkuneet läheiset välit eivät tekisi asiasta sen kummempaa tai saisi aikaan mitään huonoa sanottavaa kummankaan osalta.