Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valtava niskapatti (kortisonin takia)

Vierailija
14.04.2020 |

Syön suun kautta kortisonitabletteja pitkäaiksisesti ja lääkäri vakuutti ett määrä on pieni, ei pitäisi tulla haittoja. No, naama on turvonnut pälli, se ärsyttää vähäsen, mutta ihan henmetin kovaa ärsyttää kudosnestepahkura niskassa, sellanen liki tennispallon kokoinen mutta siis vähän lituskampi. Iso, näkyvä, erottuu vaatteiden alta ja en voi pitää tukkaa nutturalla kun niskassa on guasimodon kyttyrä.

Onko kellään ollut ja saako pois? Miten?

Huomatkaa että kyseessä EI ole emännän niska joka on nikamasta johtuva asentovirhe, ja EI ole ns läskien niska (olen normaalipainoinen) vaan kortisonista johtuvat pallukka joka on kudosnesteen, kuona-aineiden ja rasvan varastointipaikka (en siis tajua miksi elimistö varastoi nuo kuonat niskaan...).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö netistä mitään yleistä kuvaa pahkurasta? En ole koskaan tuollaisesta kuullut, kuunaamasta kyllä.

Mä googletin Prednisolonin ja kokemuksia, löytyi ihan faktatietoa. Kyllä mua pelotti syödä tuo kuuri. Koska sun pitää syödä tuota niin pitkään, niin ota ihmeessä yhteys lääkäriin tai kysy apteekista tai jotain. Kyllä pitäisi jotenkin voida välttää esteettiset haittavaikutukset jotka sitten tietysti vaikuttavat suoraan mielialaan. Hirmuisesti tsemppiä!

Vierailija
22/22 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla