39,2 kuumetta, järkky pää- ja lihaskipu, mutta ei yskää.
Kuume nousi tänään töissä ja lähdin tietenkin kotiin. Olen ollut myös koko pääsiäisen töissä ja nyt stressaa, että jos koronaa, olen tartuttanut työkaverit ja asiakkaita. Meiltä lähtisi siinä tapauksessa töistä karanteeniin vähintään 15 ihmistä.
Pääsisikö näillä oireilla testiin?
Kommentit (10)
Täältä sitä on turha kysellä. Tee testi omaolo -verkkopalvelussa ja toimi sen ohjeiden mukaan. Saat varmennan vastauksen, kun av-raadin asiantuntijoilta.
Kyllä tuolla kuumeella pääsee testiin. Yskä voi tulla myöhemmin.
Missä kaupungissa asut? Jos pk-seudulla tai Ruotsin rajalla niin äkkiä testeihin. Muutenkin pääset varmaan. Älä vaan ole kenenkään kanssa tekemisissä. Influenssaa ei juurikaan ole ja tuollainen kuume viittaisi koronaan.
En usko, mulla oli kaikkea muuta paitsi yskä, ei testiä. Tee toki Omaolo testi ja soittavat sinulle takaisin
Asun helsingissä ja tein omaolo testin. Käskettiin ottaa yhteyttä päivystykseen.
Mulla tulee kyllä normaalistikin yleensä 1-2krt vuodessa kova kuumepiiki ilman flunssaoireita ja se kestää 1-2 vrk ja häipyy yhtä äkkiä kuin alkaakin.
Tuskin pääsee testiin, mutta yritä. Jollet pääse, lähetä sähköpostia alueesi kansanedustajille ja kaupuginvaltuutetuille.
Tutun tutulla oli korona vaikka ei ollut yskää.
En tuomitsis jos lisäät oireisiisi yskän, vaikka sitä ei vielä ole. Eli saa " liioitella" tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida päästä...
Ota yhteys koronainfoon, koska työyhteisö tarvii myös karanteenin!
Eipä taida päästä...