Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko somekuvien ja seksikäytöksen välillä korrelaatiota?

Vierailija
14.04.2020 |

Niin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin millä tavalla? Minulla on somessa kuvia huonekasveista, puutarhasta, ruuasta, matkoilta, retkiltä ja satunnaisista leipomuksistani. Seksiä olen harrastanut 80-90 miehen kanssa, nykyisin olen parisuhteessa ja toivon, että enää ei irtonumeroita tarvitse koskaan poimia mukaan.

Vierailija
2/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin millä tavalla? Minulla on somessa kuvia huonekasveista, puutarhasta, ruuasta, matkoilta, retkiltä ja satunnaisista leipomuksistani. Seksiä olen harrastanut 80-90 miehen kanssa, nykyisin olen parisuhteessa ja toivon, että enää ei irtonumeroita tarvitse koskaan poimia mukaan.

yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuvan perusteella voisi ehkä tehdä jonkin sortin analyysin. Kyllä profiilikuvassa haluan olla otetun ja sähdehtivän näköinen. Eräällä tutullani taas on kuva jossa hänkin sädehtii mutta katseessa ja olemuksessa on sellainen pirskahdus sellaista seksikkyyttä ja johtajuutta mitä minusta ei löydy. Hän veisi minä vikisisin

Vierailija
4/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni on säädyllisiä kuvia, lähinnä luonnosta ja harrastuksista, ei oikeastaan yhtään selfieitä. Todella maanläheinen, 'kiltti" ja "luonnollinen". Kuitenkin sängyssä täysi peto.

Vierailija
5/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin maa repee ku h***a häpee"

Tyhmä ei koskaan tajua olevansa tyhmä.

Vierailija
6/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävälläni on säädyllisiä kuvia, lähinnä luonnosta ja harrastuksista, ei oikeastaan yhtään selfieitä. Todella maanläheinen, 'kiltti" ja "luonnollinen". Kuitenkin sängyssä täysi peto.

Sama homma täällä. Hyvin asiallisia ja säädyllisiä kuvia, mutta seksipuolella on vähän villimpää menoa. 

Vierailija
7/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ei koskaan tajua olevansa tyhmä.

Veit sanat suustani :D

Vierailija
8/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain eri mieltä, et yhtään sen enemmän oikeassa. Kuvitteletko yleensäkin että kaikkien tulisi olla juuri sellaisia kuin sinä olet? Tai saat heitä haukkua. Aika itsekeskeistä.

Vierailija
9/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli kiinnostava aihe. Lisää?

Vierailija
10/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain eri mieltä, et yhtään sen enemmän oikeassa. Kuvitteletko yleensäkin että kaikkien tulisi olla juuri sellaisia kuin sinä olet? Tai saat heitä haukkua. Aika itsekeskeistä.

Miten liittyy somekuviin?

Vierailija
11/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se nyt vain on yleinen totuus että ihmiset ajattelevat juuri niinkuin "minä".  En kuvittele, mutta en myöskään voi olla ajattelematta että maailma voisi olla parempi/kehittyneempi paikka jos niin olisi. Haukkua? en ole ketään haukkunut. Sehän on ihan virallinen termi jolla tarkoitetaan jotain. Ihmeellistä loukkaantumista taas ilmassa. Empä tunnu olevan sen itsekeskeisempi kuin sinäkään.

Vierailija
12/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syvään uurrettu rintavako somessa kertoo?

Vierailija
13/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on irstaita kuvia nakusuomi-sivustolla. Totuus on kuitenkin se, että olen harrastanut seksiä viime kesänä.

Vierailija
14/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on irstaita kuvia nakusuomi-sivustolla. Totuus on kuitenkin se, että olen harrastanut seksiä viime kesänä.

Mutta millaista seksiä harrastit ja kenen kanssa viime kesänä?

Vierailija
15/15 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syvään uurrettu rintavako somessa kertoo?

Epätoivosta ettei ole tärpännyt pitkään aikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän