En ole saanut tänään mitään aikaiseksi
Okei aamulla nousin ja join kahvia. Sen jälkeen leikin lapsien kanssa. Sitten lueskelin uutisia. Tein ruokaa. Syötiin. Tyhjensin ja täytin tiskikoneen. Laitoin päälle. Lapset katsoo ohjelmia. Minä palstailen. Ei kiinnosta, ei huvita nyt mikään. Haluaisin vaan hetkeksi saada olla yksin. Mies tekee töitä. Minä lomautettuna.
Kommentit (7)
Kuulostaa ihanalta. Nauti siitä, että on rauhallista eikä tarvitse tehdä mitään erityistä!
Minä en ole saanut nukuttua, koska nuorempi ipana valvottaa, kaikki hommat (myös työhommat) seisoo, koska en pysty tekemään lasten kanssa mitään. Koko ajan menee hermot, kun lapset keksivät jotain hässäkkää jatkuvasti. Jos ei muuta kiusaa keksi, niin ainakin valoja voi aina räpsyttää, kiva kiva! Kun yritän pestä toisen takamusta, toinen tulee housuihini roikkumaan. Kun olen juuri pessyt pienemmän pepun ja laskenut hänet lattialle, jotta saan käteni pestyä, hän paskoo siihen lattialle ja toki ehtii sutata sonnan käsiinsä ja vaatteisiinsa. Siinäpä taas yksi kiva askar äipälle, kun eihän niitä ollut jo ennestään riittävästi. :))
Sama juttu paitsi ettei minulla ole lapsia ekä minua ole lomautettu. Etätyö ei oikein nyt maistu.
Ethän olekkaan tehnyt koska et tee mitään. Keitä tee niin olet jo tehnyt jotain. Hahha hauska suomenkieli. Itsekkin olen ollut mitään tekemättä. Keittänyt vain teetä vähän. Olenhan jotain muutakin tehnyt mutta ei tekemäsi ole mitään tehtyä.
Tee tee tee tee trtrtrtrtrtrtr
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Nauti siitä, että on rauhallista eikä tarvitse tehdä mitään erityistä!
Minä en ole saanut nukuttua, koska nuorempi ipana valvottaa, kaikki hommat (myös työhommat) seisoo, koska en pysty tekemään lasten kanssa mitään. Koko ajan menee hermot, kun lapset keksivät jotain hässäkkää jatkuvasti. Jos ei muuta kiusaa keksi, niin ainakin valoja voi aina räpsyttää, kiva kiva! Kun yritän pestä toisen takamusta, toinen tulee housuihini roikkumaan. Kun olen juuri pessyt pienemmän pepun ja laskenut hänet lattialle, jotta saan käteni pestyä, hän paskoo siihen lattialle ja toki ehtii sutata sonnan käsiinsä ja vaatteisiinsa. Siinäpä taas yksi kiva askar äipälle, kun eihän niitä ollut jo ennestään riittävästi. :))
Tuo sinun päiväsi kuulostaa ihanalta niistä, joiden vauva on kuollut. Nauti siitä, että sinulla on kaksi elävää lasta, jotka osaavat seisoa ja joiden suoli toimii normaalista ja että sinulla on vettä lapsiesi pesemiseen.
Minua taas ahdistaa kun työkkäri soittelee ensi viikolla enkä ole saanut työnhaun puolesta tehtyä mitään. Lapsi sairastui flunssaan viime kuun alussa, ja myös itsekin olin kuumeessa. Siihen päälle olen nyt ollut nuhassa ja yskässä viisi viikkoa. Lapsi pyörii kotona kun päiväkotiinkaan ei uskalla viedä.
Mitä sanon työkkärille ettei karenssia tule? Ahdistaa niin hirveesti.
En ole jaksanut hakea töitä kun olen ollut puolikuntoinen, ja mieskin tulee vasta kuudelta kotiin joten ei ole illalla paljon aikaa tehdä hakemuksia keskittyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten se lapsi kaksi kertaa sotkee peräkkäin? Ripulia? Eikö kannata heti suoraan laittaa vaippa siinä lattialla?
Sähän teit paljon. Tärkeitä asioita! Lasten kanssa leikkiminen ja ruuan laitto heille on just nyt maailman tärkeintä.
Keitä kahvit itsellesi ja ota vähän omaa aikaa.