Miksi persut tykkää kiinasta?
Onko se se kun kiinan kansantasavalta on autoritaarinen ja imperialistis-agressiivinen diktatuuri joka ei välitä sananvapaudesta, ihmis-tai eläinoikeuksista eikä siedä ulkomaalaisia?
Kommentit (17)
Tuskin ne ovat jaksaneet paneutua tähän aiheeseen kovinkaan syvällisesti...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne ovat jaksaneet paneutua tähän aiheeseen kovinkaan syvällisesti...
Mutta kepulaiset ovat! Syvältä ja joka rööriin!
Enemmän ne tykkää viinasta, kuin Kiinasta.
Aika on ilmeisiä kytköksiä kansainväliseen, kiinaan suuntautuvaan kauppaan.
Perussuomalaisia olen viimeaikoina äänestellyt, mutta en koe kyllä mitään suurempaa himoa kiinalaisia kohtaan. Vai kokeeko jokainen Keskustaa äänestänyt syvää intohimoa peltoa kohtaan? Eiköhän noille molemmille ole paikkansa ja tarpeensa?
Ei minulla ole suuria tuntoja Kiinan puolesta tai sitä vastaan. Miksi vihervassarit on rasisteja kiinalaisia kohtaan? Eikö arabimaissa ole mitään kritisoitavaa ja onko siellä ihmis- ja eläinoikeudet kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne tykkää viinasta, kuin Kiinasta.
ElÄmÄm kOLulasila,,,piTÄä ola kaliaa!!! jA RajaT Kinni paITsI tuonTIVAmoilta...!!! ,,,
Eikö koko Suomi nuoleskele ja kumartele Kiinaan päin? Eikö sieltä tilattu sekundakasvosuojaimia ja nytkin oltiin huolissaan kiinalaisten turistien tulemattomuudesta. Sekin olisi hyväksytty koronasta huolimatta.
Eikös muutamat Persut ole enemmänkin Viroon päin ja veronkiertoon? https://veropolitiikka.blog/2019/09/16/perussuomalaiset-varakkaiden-asi…
Työkaveri on kiinalainen, hillitty ja rauhallinen sekä tunnollinen työntekijä joka ei yhtään tykkää ns. Rauhan uskonnon kannattajista. Sehän on selvää että silloin kiinalainen on mammojenkin inhokki kun teidän palvomista miehistä ei joku pidä
Miksi persut tykkäävät mamuista eniten koko Suomessa?
Haaveilevat samanlaisesta yhteiskunnasta sillä erolla että valtion ateismin tilalla olisi mukakristillinen yhteiskunta jonka turvin voisi sorsia esimerkiksi homoja mutta samalla vähät välittää raamatun muista ohjeista kuten siitä ettei viinaa saa vetää kaksin käsin yms.
Sorsitaan kuten esim. Sebastian Tynkkystä?
Vierailija kirjoitti:
Sorsitaan kuten esim. Sebastian Tynkkystä?
Yksi kiintiöhomo ei paljoa lämmitä jos katsellaan puolueen suhtautumista homoihin noin muuten.
Mun suosikit on kyllä vuokra-Pandat!
Kyllä.