Mies liian hoikka ja pieni, ei kiinnosta seksimielessä eikä muutenkaan.
Ei liho vaikka söisi miten paljon tahansa. Oli n.10kg painavampi alkuvaiheessa kun tutustuttiin. Nyt ei paino nouse.
Kommentit (34)
Täällä on sulle 183/114 äijämallinen parrakas oikea mies, jätä se kuikelo pulkannaru.
Päästä mies etsimään elämäänsä jotain aitoa, joka ei ole parista kilosta kiinni.
Jos on vielä heikkoleukainenkin, niin eihän se ole tosiaan mies eikä mikään. Ei ihme, ettei sytytä. Onko kimeä-ääninenkin?
Jättäisin kyllä jos ei olisi asuntolainaa ja muuta yhteistä. ei niin helppoa. Ap
No anna sille edes lupa käydä panemassa muita. Helvetin itsekästä tollanen touhu.
Mulla on ollut hoikka ja lyhyt mies. En pannut pahakseni. Ulkonäöllä ei ole niin suuri vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin kyllä jos ei olisi asuntolainaa ja muuta yhteistä. ei niin helppoa. Ap
Jessus miten tyhmiä ihmiset voivat olla.
T: velaton
Onneksi miehiin ei kohdistu ulkonäköpaineita. Rumat miehet saavat naiset ja menestyvät, koska patriarkaatti on vallassa ja totta.
Itse ihan samassa tilanteessa, joten ymmärrän mitä tarkoitat.
Itseeni vetoaa ulkoisesti vastaaja #2-tyyppinen miehekkäämpi mies.
Kai tämä on provo? Eikä kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä kuin ap. Yhteinen asuntolainakin on jo ja nyt vasta huomaa että mies on hoikka ja pieni. Tuskin se asia niin olennaisesti ajan saatossa muuttuu.
Ilmeisesti ap itse on sitten läski ja iso.
Jaa. Mä oon aika lääpälläni työkaveriin. Olisko hän 175/70? Ehkä vähemmänkin painoa. Todella hoikka mutta jäntevä mies. Näyttää siltä että voi koska tahansa hypätä elokuvatyyliin katolta toiselle. Kuuma!
Juu, pitäisi olla tuhti ja pullea.
Hyi hel.vetti lyhyt ja ohuthiuksisia miehiä. Laiha saa ja pitää olla <3 N23
En todellakaan osaa sanoa onko tämä harhoja vai ironiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehiin ei kohdistu ulkonäköpaineita. Rumat miehet saavat naiset ja menestyvät, koska patriarkaatti on vallassa ja totta.
En todellakaan tiedä onko tämä harhoja vai ironiaa? :D
Kuulemma miehiä rakastetaan omana itsenään eikä vaihdeta nuorempaan tms. No taas nähtiin. Huono tsägä kun käy, niin osuu joku ap:n kaltainen kohdalle ja päädytään sinkkumarkkinoille yhteisen asuntolainan kanssa.
Mä ainaaakin sken koukut tuohon rintalastojen läpi ja kahdellla vinssillä vedän suuuntaansa venytttäen.