Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menen naimisiin, mekko-kriisi!

Vierailija
14.04.2020 |

Heippa. Menen naimisiin ja mekon valinta aiheuttaa pään vaivaa. Mitään suurta häätapahtumaa ei tule, ei kirkkoa vaan siviilivihminen.
Olen katsonut mekkoja kaupoista, vaan tuntuu että kaikilla on silti päällään kunnon morsiusmekko eikä mistään löydy tuke että kaupan mekko olisi hyvä vihkimiseen. Rento hääpukiu haulla löytyy vain uurikin niitä valkoisia unelmia. Ne on aika kalliitakin..mietin että onko se liian "halpamaista" mikäli pukeutuu johonkin elloksen mekkoon, jos omasta mielestä se kelpaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee Elloksen mekko, kunhan ei ole mikään räikyväkankainen.

Itsekin menimme naimisiin siviilivihkimisen kautta ja minulla oli sellainen ihana leninki, jossa oli vähän bling blingiä.

Mekko ostettiin ihan tavallisesta tavaratalosta.

Pidettiin sitten isommat häät seuraavana päivänä oikean morsiuspuvun kanssa.

Vierailija
2/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sinun ja puolisosi juhlat. Saat laittaa päällesi sellaisen asun, jossa sinusta tuntuu hyvältä. Ja jos juhlat kaiken lisäksi ovat vain pikku juhlat, saattaisi kermakakkumekko tuntua jopa liioitellulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moottoripyörävarusteet päällä, kun me mentiin naimisiin, joten jos sä laitat nätin Elloksen mekon, niin se on joka tapauksessa 10 kertaa juhlavampi kuin mun vaatteet.

Vierailija
4/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillepä tuleekin kirkkohäät!

Vierailija
5/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa postimyynti, esim. Ellos, Zalando tai Asos. Ostan paljon työvaatteita niistä, kun suomalaisten kauppojen tarjonta on tyyliä trikoorääsyjä. Ja siis tykkään pitää töissä mekkoja, joiden pitää olla siistejä. Noissa on kuitenkin hyvin monipuolinen mekkotarjonta, joten etköhän sieltä löydä omasi.

Vierailija
6/6 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta :)

Löysin nyt muutaman mekon jonka tilasin. Nyt alkoi jopa vähän jännittämään, kun sellaista "valmistelun" tuomaa jännitystä en ole aikaisemmin kokenut. Paitsi no vähän silloin kun tehtiin esteiden tutkinnan pyyntö.

Löysin myös korvakorut ja en malta odottaa, että pääsen testailemaan! :)