Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysytkö suhteessa, jos kumppani on muuten täysin sopiva sinulle, mutta seksielämä on vain osittain tyydyttävää?

Vierailija
13.04.2020 |

Kerro myös, oletko nainen vai mies ja minkä ikäinen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pysyisin. Ja olen nainen, ikää 25. Rehellisesti sanoen kestäisin kyllä kokonaan ilmankin seksiä, mutta itse tehdessä muistan aina kuinka hauskaa se onkin :D 

Vierailija
42/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä on pitkä, mukava ja seesteinen liitto, vaikka seksi onkin jäänyt vähän taka-alalle.

Olemme elämänkumppaneita, joilla on yhteiset arvot ja tavoitteet sekä lapset. Emme kumpikaan ole ihmisiä joilla seksi menee kaiken muun edelle, vaikka se mukavaa onkin. Seksin määrä on vaihdellut elämäntilanteen mukaan, välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän.

Kokonaisuutena olen tyytyväinen, en vaihtaisi puolisoa toiseen vain seksin takia, minulle liitto on niin paljon muutakin. Eri asia jos seksiä käytettäisi jonkinlaisen kontrolloinnin tai kiristyksen välineenä, silloin tuskin liitto muutenkaan kovin hyvä olisi.

Ehkä en ole niin seksuaalinen ihminen kuin monet muut, joten pitkän suhteen intohimon laimeneminen ei ole minulle ongelma. Voimme kuitenkin harrastaa seksiä aina kun haluamme, ja se on kivaa silloin kun siihen ryhdymme. Ja seksiä voi aina kehittää oman kumppanin kanssa mikäli siihen ei ole tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyn. Mies on muuten aivan täydellinen. Olen eronnut "narsistista", joka alisti seksissä. Huonokin seksi on parempi kuin se tilanne. Kunhan mies on muuten hyvä mies.

Tunnistan tuon tilanteen. Tapailin hetken aikaa satunnaisesti miestä, jolla oli hyvin erikoisia mieltymyksiä seksissä ja loppuvaiheessa siihen alkoi liittymään myös painostamista. Myös seksin ulkopuolella mies oli kovin määräilevä. En ikimaailmassa haluaisi elää sellaisen miehen kanssa. Paljon parempi elää hyvässä suhteessa ja olla tyytyväinen ei-täydelliseen seksiin, johon kukaan ei painosta tai pakota.

Vierailija
44/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ja pysyisi, olen ollut ja oli nIin opettava kokemus, että uskoin ettei ainakaan minulle sovi.

Ainoastaan tosiaan silloin voisin kuvitella jos mies ei painostaisi ja vonkaisi eli olisimme ystäviä tai kavereita.

Mutta siinä on taas uhkana se, että ihastuu toiseen tai haluaa kokeilla jonkun muun kanssa.

On molemmille turhauttavaa ja itsetunto menee molemmilta jos toinen pyytelee ja anelee ja toinen sitten säälistä tai kiltteyttään suostuu.

On myös helvetillistä ja nöyryyttävää sille suostujalle niinkuin anelijallekin.

Tässä nyt kyllä puhun siitä, kun seksi ei huvita yhtään ja intohimoa ei ole.

Tässä kysyttiin jos seksi on vain osittain tyydyttävää. En vain osaa ajatella niin, se joko on tai ei ole. Ristiriitainen ajatus, ei ole puolittaista tai osittaista seksiä joka kuitenkin tyydyttää täysin.

Vierailija
45/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisellehan tämä on helppoa, senkus makailee vaan selällään.

Ja sinä tyytyisit tällaiseen seksiin? Ennemmin sitten osaa vaikka sellaisen seksinuken. 

Yksi parisuhteeni loppui juuri tuollaisen "seksin" vuoksi.

Arviolta 80% maailman naisista olisivat yksin jos miehet eivät tyytyisi heihin. Se nyt vaan on ihan fakta, että suurin osa naisista on seksissä saamapuolella ja jos jossain on ongelmia niin se on mies. Naisen tulee saada laadukasta seksiä ja miehen se tulee antaa!

Johan vitsin murjaisit. Vai että oikein 80 % naisista on saamapuolella. Kertaapa vähän tilastoja, kumpi sukupuoli saa yleensä orgasmin seksissä ja kumpi jää ilman. Mietipä sitten asiaa uudestaan.

Minä en koe millään tavalla olevani seksissä saamapuolella, mikäli en saa siitä tyydytystä. Se ei minua tyydytä, jos mies saa orkun. t. nainen

Vierailija
46/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Meillä on pitkä, mukava ja seesteinen liitto, vaikka seksi onkin jäänyt vähän taka-alalle.

Olemme elämänkumppaneita, joilla on yhteiset arvot ja tavoitteet sekä lapset. Emme kumpikaan ole ihmisiä joilla seksi menee kaiken muun edelle, vaikka se mukavaa onkin. Seksin määrä on vaihdellut elämäntilanteen mukaan, välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän.

Kokonaisuutena olen tyytyväinen, en vaihtaisi puolisoa toiseen vain seksin takia, minulle liitto on niin paljon muutakin. Eri asia jos seksiä käytettäisi jonkinlaisen kontrolloinnin tai kiristyksen välineenä, silloin tuskin liitto muutenkaan kovin hyvä olisi.

Ehkä en ole niin seksuaalinen ihminen kuin monet muut, joten pitkän suhteen intohimon laimeneminen ei ole minulle ongelma. Voimme kuitenkin harrastaa seksiä aina kun haluamme, ja se on kivaa silloin kun siihen ryhdymme. Ja seksiä voi aina kehittää oman kumppanin kanssa mikäli siihen ei ole tyytyväinen.

No tässähän on vain kyse seksin vähenemisestä. Kuitenkin seksi on kivaa ja olette tyytyväisiä. Seksi ei ole vastenmielistä tai sitä täytyy vältellä. Eli olette tyytyväisiä seksielämäänne, tai ainakin kirjoittaja on.

Mielestäni kysymys tarkoitti muuta, mutta voin olla väärässä.

Vierailija
47/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän on vain kyse seksin vähenemisestä. Kuitenkin seksi on kivaa ja olette tyytyväisiä. Seksi ei ole vastenmielistä tai sitä täytyy vältellä. Eli olette tyytyväisiä seksielämäänne, tai ainakin kirjoittaja on.

Yllättävän moni vastaa puuta heinää eikä varsinaiseen kysymykseen.

Vierailija
48/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin ja kadun. Jos vielä vakiinnun, seksin pitää olla monipuolista ja hyvää ja sitä pitää olla paljon. En enää tyydy olemaan puutteessa ja ilman oraalia. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
49/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn jos tilanne on väliaikainen. Jos ei niin sitten on oltava fuckbuddy tai sivupainantalupa, joka sallii vieraissa käymisen. M47, avioliitossa lapset jo aikuisuuden kynnyksellä.

Vierailija
50/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai pysyn ja vaimolle hoidan iloisen hetken milloin vain mutta lahnailu ei enää jaksa innostaa itseä joten olkoon yhdyntähommelit minun osaltani.  Konstit on monet ja pääasia että vaimo on tyytyväinen, silloin pääsee helpommalla itsekin. Juu mies olen ja ikääkin jo 50...

Vierailija
51/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tyytyisit tällaiseen seksiin? Ennemmin sitten osaa vaikka sellaisen seksinuken. 

Arviolta 80% maailman naisista olisivat yksin jos miehet eivät tyytyisi heihin. Se nyt vaan on ihan fakta, että suurin osa naisista on seksissä saamapuolella ja jos jossain on ongelmia niin se on mies. Naisen tulee saada laadukasta seksiä ja miehen se tulee antaa!

Johan vitsin murjaisit. Vai että oikein 80 % naisista on saamapuolella. Kertaapa vähän tilastoja, kumpi sukupuoli saa yleensä orgasmin seksissä ja kumpi jää ilman. Mietipä sitten asiaa uudestaan.

Minä en koe millään tavalla olevani seksissä saamapuolella, mikäli en saa siitä tyydytystä. Se ei minua tyydytä, jos mies saa orkun. t. nainen

No meillä ainakin vaimo saa orkun 10 kertaa useammin kuin minä eli mies. En tiedä sitten muista, kertokaahan mulle

Vierailija
52/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ainakin vaimo saa orkun 10 kertaa useammin kuin minä eli mies. En tiedä sitten muista, kertokaahan mulle

Oletko elänyt tynnyrissä vai etkö ole koskaan lukenut lehtiä tai osaa edes googlata, jos olet noin pihalla?

Vierailija
53/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei. Sinänsä kaipaisin toisinaan enemmän seksiä, mutta se tahtoo jäädä muun elämän jalkoihin.

Eli siinä mielessä seksielämä on jossain määrin ”epätyydyttävää”, mutta en ole kiinnostunut vaihtamaan puolisoa intohimoisemman seksielämän perässä.

Jos ajattelee suhdetta kokonaisuutena, niin seksi on asia mihin panostetaan jostain syystä vähiten, ja joskus mietin että onko se miten huono asia, ja pitäisikö sille tehdä jotakin. Mutta joo, seksi ei ole vastenmielistä eikä sitä tarvitse vältellä, enemmänkin sitä saisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme