Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysytkö suhteessa, jos kumppani on muuten täysin sopiva sinulle, mutta seksielämä on vain osittain tyydyttävää?

Vierailija
13.04.2020 |

Kerro myös, oletko nainen vai mies ja minkä ikäinen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta tekijästä. Periaatteessa voisin pysyä, jos seksiin ei painostettaisi ja olisi muuten hyvä olla.

Vierailija
2/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme on hyvä ja kestänyt yli vuoden, mutta seksielämä ei ole ihan sitä, mitä toivoisin, eikä se opettamallakaan muutu tämän paremmaksi. Tilanne vähän mietityttää, mutta en haluaisi tämän takia hylätä muuten niin täydellistä kumppania. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monesta tekijästä. Periaatteessa voisin pysyä, jos seksiin ei painostettaisi ja olisi muuten hyvä olla.

Olen nainen 40-vuotta.

Vierailija
4/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme on hyvä ja kestänyt yli vuoden, mutta seksielämä ei ole ihan sitä, mitä toivoisin, eikä se opettamallakaan muutu tämän paremmaksi. Tilanne vähän mietityttää, mutta en haluaisi tämän takia hylätä muuten niin täydellistä kumppania. ap

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
5/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn

- tervekätinen mies

Vierailija
6/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, seksi on vaan yksi osa elämää ja suhdetta. Ei suhdetta pelkälle seksille voi perustaa.

Vierailija
7/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla ehkä vähän parempi kuin "täysin sopiva", ja jos seksiongelmat johtuisi jostain sellaisesta johon ei ole tulossa parannusta, olisi neuvoteltava jonkunlainen avoin suhdejärjestely. Mutta jos nämä toteutuu, niin joo. n33

Vierailija
8/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, seksi on vaan yksi osa elämää ja suhdetta. Ei suhdetta pelkälle seksille voi perustaa.

Näin minäkin ajattelen, sillä tiedostan, että kaikissa meissä on jotain 'vikoja'  ja parisuhteissa hiertää aina joku asia enemmän tai vähemmän. Olen ollut suhteissa, joissa seksi on ollut parempaa, mutta muut asiat tökkineet paljon enemmän ja sellaiseen en ainakaan enää vaihtaisi. ap

Vierailija
9/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysyisi, en edes aloittaisi oikeaa suhdetta, jos seksi ei olisi valtavan ihanaa... Tapailuvaiheessa sen kyllä jo tietää.

Erosin itse 22 vuoden suhteesta ja avioliitosta enkä enää KOSKAAN tee kompromissia: mies on mulle oikea vain ja ainoastaan, jos ollaan hulluina toisiimme ihan joka tasolla. Muuten tiedossa on lopulta riitoja, turhautumista ja joko onneton loppuelämä tai ero.

Nyt olen suhteessa mieheen, jonka kanssa seksi on taivaallista ja hauskaa. Sen vuoksi kaikki muukin on helppo nähdä ihanana 😊

Vierailija
10/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisellehan tämä on helppoa, senkus makailee vaan selällään.

Vierailija
11/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pysynyt enkä pysy. Vähintäänkin petän. En näe mitään syytä kituuttaa suhteessa, jossa seksi ei toimi. Tai sitten miehen pitäisi muutoin olla poikkeuksellisen upea jne. Eipä ole sellaista tullut vielä vastaan. N38

Vierailija
12/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysyisi, en edes aloittaisi oikeaa suhdetta, jos seksi ei olisi valtavan ihanaa... Tapailuvaiheessa sen kyllä jo tietää.

Erosin itse 22 vuoden suhteesta ja avioliitosta enkä enää KOSKAAN tee kompromissia: mies on mulle oikea vain ja ainoastaan, jos ollaan hulluina toisiimme ihan joka tasolla. Muuten tiedossa on lopulta riitoja, turhautumista ja joko onneton loppuelämä tai ero.

Nyt olen suhteessa mieheen, jonka kanssa seksi on taivaallista ja hauskaa. Sen vuoksi kaikki muukin on helppo nähdä ihanana 😊

Ensihuuma lopahtaa ennen pitkää ja sen jälkeen ette enää ole hulluna toisiinne joka tasolla. Vaihdatko sitten taas miestä?

Vierailija
13/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisellehan tämä on helppoa, senkus makailee vaan selällään.

Mikä on helppoa? Tyytyä huonoon seksiin? Ei minulle ainakaan tuo kelpaisi. t. nainen

Vierailija
14/53 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä on ongelman syy. Minä tyydyin, ei olisi kannattanut. Mies on narsistinen, vahvemmin kuin halusin uskoa.

Vierailija
15/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn.

Mieheni on ihana. Paras ystäväni ja kumppanini, se jonka kanssa olen elänyt jo 24v. Ihana isä ja isoisä. Mies jonka kanssa toteutan joka päivä unelmiamme vähän kerrallaan. Teknisesti hyvä ja kestävä rakastaja.

Se ettei hän ole intohimoinen ja läheisyydestä pitävä on tietty iso mörkö välillämme mutta suru hälvenee sitä mukaa kun vanhenemme. Näin ainakin toivon.

Vierailija
16/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt. Olen ollut mieheni kanssa yli 40 vuotta. Ensimmäiset 10-15 vuotta seksi oli täydellistä, mutta sitten pikku hiljaa mies alkoi rutinoitua ja häneltä katosi kokeilun halu. Hän oli ja on edelleen tyytyväinen seksiimme. Omalta osaltani ratkaisin asian ottamalla 10 vuotta sitten 15 vuotta nuoremman rakastajan. Hän ei ole vielä rutinoitunut. On kai sanottu, että yksi nainen pystyy helposti tyydyttämään kaksi miestä. Miehelle tuottaa vaikeuksia tyydyttää yksi nainen.

Vierailija
17/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannatakkaan hylätä. Seksi ei voi olla suhteen tärkein osa.

Vierailija
18/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja pysyisin suhteessa VAIN jos minun ei tarvitse harrastaa seksiä.

N33

Vierailija
19/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä kiikun kaakun. Pian 10v yhteistaivalta takana, seksi ok, mutta kaikki intohimo ja jännitys puuttuu, ei enää kokeilla uusia juttuja vaan aina sitä samaa vanhaa.

N29

Vierailija
20/53 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn. Mies on muuten aivan täydellinen. Olen eronnut "narsistista", joka alisti seksissä. Huonokin seksi on parempi kuin se tilanne. Kunhan mies on muuten hyvä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi