Minkä värisen puvun itse haluaisit linnan juhliin?
Tänä vuonnahan linnan juhlia ei varmasti järjestetä. Mutta jos järjestettäisiin, niin mikä väri olisi valintasi? Voit linkata myös kuvan puvusta tai väristä!
Kommentit (44)
Petrooli, ennemmin tumma kuin vaaleahko.
Vierailija kirjoitti:
Olen tumma ja mun vuodenaikavärini on kirkas talvi. Siksi laittaisin mekon, jonka väri olisi puhdas lila tai vaaleansininen. Nimenomaan puhdas sävy, ei tunkkainen. Hiukset kampaisin ylös ja sinne kauniisti kimaltavia hopeisia tai lasisia pikkukiviä.
Ihmettelen aina, miten niin monet valitsee sen tummansinisen, kun se harvoille sopii. Ja sitten vielä siitä kiiltävästä satiinista, missä joka sauma paistaa näkyvissä. Ja miksi ihmeessä aina on niitä, joitten mekko on alhaalta ylös kuin suora pölkky. Siinä sitten sipsuttavat lyhyillä askelilla, kun ei helma anna myöten. Ja kun niille alleille ei mitään mahda, niin voi ne ainakin pistää piiloon.
Naisillahan ei saa olla olkalaukkuja eikä yleensäkään muuta laukkua kuin joku ihan pieni kädessä pidettävä. Ihmettelen aina, että miksi sitäkään? Ja minulta ainakin kädessä pidettävä unohtuisi takuulla jonnekin jo ihan alkuvaiheessa. Laittaisin sitten siihen ehkä jonkun oikein ohuen lähes näkymättömän ketjun tms. jonka kietoisin ranteen ympärille, pitämään sitä laukkua mukana. Tai sitten ei laukkua ollenkaan. Mitä niillä naisilla siellä kapeassa ohuessa pikkulaukkusessa edes mahtuu olemaan?
Minä laittaisin sinne mm. lääkkeeni sekä huulirasvan tai -punan (tai molemmat).
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää yksi käsittänyt pukukoodin "tumma puku" väärin? Se tummuus koskee vaan miesten pukuja koska pukukoodit ilmaistaan aina vain miehille. Frakki = tarkoittaa naisella juhlapuku,smokki = tarkoittaa naisella iltapukua jne. Myös kellonaika ja tilaisuuden luonne vaikuttaa, pukeudutaanko vierailuasuun vai juhlapukuun vai iltapukuun.
Linnan juhlissa naisten pitäisi pukeutua juhlapukuun, eli mitkään haalarit tai lyhyet mekot ei käy, eikä puku saisi olla liian paljastava muutenkaan.
Tässä tasa-arvon ja tasapäistämisen aikana linnan juhlan osallistujille pitäisi olla kaikille sama sukupuoleton asu.
Tulipunainen tai joku upea punertava lila