Miten viihdyt omakotitalossa yksin?
Minä vanhassa talossani tosi hyvin. Yläkerrassa vietän viikonloput ja arjen alhaalla. Pihalla riittää puuhaa sopivasti.
Kommentit (11)
On tilaa, takka, pihasauna, monta huonettakin.. hyvin viihdyn :)
En voisi kuvitella muuta asumismuotoa. Enkä ketään muuta tänne asumaan - korkeintaan ehkä kissan.
Hyvin viihdyn minäkin yksin ilman miestä uudessa omakotitalossani. Puutarhassa on aina hommaa. Kohta pitää kasvattaa auringonkukat, retiisit ja persilja kukkaruukkuihin.
Varastoa pitää siivota ja järjestellä. Ikkunoita voisi pestä. Ihailen ikkunasta järvimaisemia. Luen kirjaa. Soitan pianoa (naapureita ei häiritse soitto todellakaan kun ovat eri tontilla). Kokkaan ruokaa. Käyn kävelyllä ja sen jälkeen saunassa.
Yli sadan neliön talossa on hyvin tilaa aikuisen naisen vaategarderoobille. Mikäs tässä on yksin asustaessa.
En viihtynyt, myin pois. Oli turvaton olo, säikyin joka narahdusta.
En tiedä vielä, sillä täällä asuvat myös lapseni. Todennäköisesti viihdyn yksikseni loistavasti sitten, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa. En missään nimessä halua muuttaa pois tästä paratiisista.
Kyllähän siellä omakotitalossa yksin viihtyy niin kauan, kunnes murtoveikot käy kylässä.
Oishan se kiva saada tänne toinenkin asukas...
Runkkailen eri huoneessa jokaisena viikonpäivänä. Sunnuntaina on lepopäivä.
Erittäin hyvin,on tilaa. Voi suhteellisen hyvin itse päättää oman tahtinsa esim.nurmikon leikkauksen, puutarhan hoidon ym.suhteen.
Erittäin, erittäin hyvin. Takapihalla on mm. kaksi erillistä terassia (yhteensä noin 50 neliötä) joista voi valita eikä kukaan tule hönkimään viruksia niskaan. Kerrostalossa on puolensa mutta kyllä tämä omakotitalo nyt ainakin tässä pandemia tilanteessa mukavampi on.
Mulla on yläkerrassa makuuhuoneet ja harrastehuoneet, alakerrassa keittiö, olkkari ja vierashuone. Hyvin viihdyn.