Naiset! Willem Dafoe?
Kommentit (27)
Ja siis mun mielestä hän ei ole kuvissa komea, mutta liikkuvassa kuvassa on. Mielenkiintoiset kasvot.
nro 1
Näyttelijät on vähän pellejä. Ei voi ottaa oikein todesta. Tykkään enemmän oikeaa työtä tekevistä miehistä, kuten eläinlääkäreistä tai puusepistä.
Englantilainen potilas on hyvä leffa siitä, että siinä on teini-iän ja nuoruuden unelmamies Ralph Fiennes sekä Willem Dafoe. Eikä se Naveen Andrewskaan huono ole.
nro 1
N. 170 pitkä ja näyttää lähinnä suomalaiselta mutta tykkääjiä riittää. Merkillistä.
Miesnäkökulma, että on karismaa 10 peruskomistuksen verran. On myös kuulemma hyvin miellyttävä persoona oikeassa elämässä. Sama naisissakin. Meryl Streep ei ole kaunis, mutta silti erittäin viehättävä nainen. Ne ihmiset, jotka laskevat kaiken ulkonäkönsä varaan, eivät tätä asiaa ikinä tule käsittämään.
Googlasin. Ei mitään hajua, kuka toi on. Todella apinamaiset kasvonpiirteet.
Ei. En pidä. Ulkonäkö ei miellytä, ei sitten ollenkaan.
Sopisi Tuntemattomaan ja Seitsemään veljekseen
On jumalaisen komea. Yleensä olen nähnyt miehen vain pahiksen rooleissa, mutta eilen katselin Jeesuksen viimeiset kiusaukset (The last temptation of the Christ), jossa oli pääosassa ja voi pojat kun oli silmänruokaa. Piti katsella pätkä loppuun asti ihan vaan hänen ja ehkä ihan pikkasen myös Scorcesen vuoksi. Leffasta tuli lähinnä mieleen, että ihan ehdottomasti kiusausruokien nimeksi tulisi suomen kielessä vaihtaa houkutus, kuten tuon elokuvan nimessä (temptation). Miettikää nyt, kinkkuhoukutus kuulostaa niin herkulta siinä missä kinkkukiusaus lähinnä arkipöperöltä. Sori ohis.
Tällaiset kolkon näköiset kaverit jakavat yleensä naiset ääripäihin, joko ihaillaan tai sitten suorastaan herättää vastenmielisiä fiiliksiä. Hyvä uutinen kaikille kolkoille miehille, teistäkin tykätään. Olkaa vain todella karismaattisia herrasmiehiä.
No semmosia, että kyllä! Mä luen just kirjaa Englantilainen potilas, jonka filmatisoinnissa Dafoe esiintyy, ja sen takia hän on aktiivisesti mielessä. Huh huh!