Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten täällä edes voi keskustella?

Vierailija
13.04.2020 |

Jos kirjoitat liian hyvän ja osuvan viestin johonkin asiaan, niin vähintään 5 eri mieltä olevaa ilmiantaa viestisi, jolloin se poistuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, mitä itse pidit hyvänä ja osuvana, olikin vain typerän ennakkoluulosi ilmausta ja ansaitsikin poistua.

Muuten olen sitä mieltä, että tämä palsta on pelleilyä ja se on sellaisena otettava.

Lähtökohtaisesti kannattaa olettaa kaiken voivan poistua, eikä vuodattaa postauksiin ihan koko sieluaan. 

Vierailija
2/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole tarkoitus keskustella. Palsta on vain trolleja varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se, mitä itse pidit hyvänä ja osuvana, olikin vain typerän ennakkoluulosi ilmausta ja ansaitsikin poistua.

Muuten olen sitä mieltä, että tämä palsta on pelleilyä ja se on sellaisena otettava.

Lähtökohtaisesti kannattaa olettaa kaiken voivan poistua, eikä vuodattaa postauksiin ihan koko sieluaan. 

Kiitos henkilöhyökkäyksestä, en oikeastaan tuon älykkäämpää vastausta odottanutkaan. Mutta en kirjoittanut nyt vain itsestäni, vaan palstan yleisestä linjasta.

Vierailija
4/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos henkilöhyökkäyksestä, en oikeastaan tuon älykkäämpää vastausta odottanutkaan. Mutta en kirjoittanut nyt vain itsestäni, vaan palstan yleisestä linjasta.

En minäkään kirjoittanut vain sinusta, vaan yleisesti henkilöstä, joka kirjoittelee typeriä ja itkee kun ne poistetaan.

Ja palstan yleinen linja on sattumanvarainen. Ei ole mitään linjaa. Tämä on parasta hyväksyä tai poistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan