Meni päivä pilalle kun näin yhden mlkun kaupassa
Nyt ei huvita mikään, ostoksistani jäi puolet tekemättä.
Kommentit (15)
Joo päivä pilalla jos ei näe useampia mulkkuja ja mielellään juhlakunnossa. Löysä levossa oleva mulkku tuntuu kertakaikkiaan turhalta.
Mitäs tämä mulkku on sinulle tehnyt?
Et voi kontrolloida muita ihmisiä, ainoastaan itseäsi.
Kaupassa näkee usein vain vanhoja mulkkuja, ehkä koronahamstraajat ovat vieneet kaikki tuoreet.
Miksi mä en näe koskaan kaupassa edes vanhaa pildeä?
Vierailija kirjoitti:
Mulukku ei sentään ole vieläkään ihan koko ihminen. Joten kyllä se voidaan kontrolloida kaupasta ulos ja takaisin verhon taakse jos se siellä paljain päin kekkaloi. Poliisi voi tulla auttamaan jos se ei itse löydä tietään takaisin housuihin.
Sama täällä. Sattui vielä olemaan kassana. Menin kuitenkin toiselle kassalle.
Rupeskos jalkovälissä kutisee?
Ja harmittaan ettei siellä ole käyty...
Itse printtaan aina Sanna Marinin kuvan p*skalle mennessäni, jotta saan annettua hänelle sitä mitä hän ansaitsee, ainakin noin kuvaannollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulukku ei sentään ole vieläkään ihan koko ihminen. Joten kyllä se voidaan kontrolloida kaupasta ulos ja takaisin verhon taakse jos se siellä paljain päin kekkaloi. Poliisi voi tulla auttamaan jos se ei itse löydä tietään takaisin housuihin.
Paljaspäisyys tuskin on ratkaiseva kriteeri. Vaikka laittaisi pienen sievän knallin hatuksi päähän, riittää pelkän varrenkin näkyminen kyllä pakottavanluonteisiin toimenpiteisiin.
Kait ilmoitit vartijalle jos siellä joku elintään esittelee?